Tο βίντεο της Kawasaki μπορείτε να το βρείτε και στο site που έχει δημιουργήσει η ιαπωνική εταιρία ειδικά για αυτό τη μοτοσικλέτα το οποίο προφανώς έχει σκοπό να μας κρατάει… στη πρίζα μέχρι την επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου. Στο site διακρίνονται δύο «τόμοι». Για τον πρώτο η ιαπωνική εταιρία έχει δώσει ήδη πρόσβαση και αφορά το μυστήριο βίντεο που βλέπετε παραπάνω. Δείχνει ελάχιστα πράγματα και τις προτάσεις «Κάνει τα όνειρα πραγματικότητα» και «Απίστευτο» να κυριαρχούν. Ο δεύτερος είναι ακόμη ανενεργός και όπως όλα δείχνουν θα μας δώσει περισσότερες πληροφορίες για το Ninja H2 σε δύο ημέρες. Λογικά θα ακολουθήσουν και άλλα τέτοια teaser μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου και την επίσημη αποκάλυψη της νέας μοτοσικλέτας της Kawasaki.
Από την ιαπωνική εταιρία περιμέναμε σίγουρα να δούμε κάτι καινούριο στις εκθέσεις που έρχονται. Ωστόσο, η ονομασία του νέου μοντέλου ως Ninja Η2 μας προκαλεί έκπληξη. Τελευταία φορά που είδαμε το «Η2» σε μοντέλο της εταιρίας ήταν πριν από 40 περίπου χρόνια στο δίχρονο τρικύλινδρο τέρας MACH IV, μια μοτοσικλέτα που φημιζόταν για την προσήλωσή της στις απόλυτες για την εποχή επιδόσεις και λιγότερο για τη συμπεριφορά της. Για τη σειρά Ninja δεν ξέρουμε τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει αυτό. Η ένωση των απόλυτων επιδόσεων και της οδικής συμπεριφοράς ίσως; Αυτό που ξέρουμε στα σίγουρα είναι ότι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που παρουσίασαν οι Ιάπωνες σε μορφή concept στην τελευταία έκθεση του Τόκιο δεν έχει βρει ακόμη ταίρι. Οπότε ίσως να έχουμε μπροστά μας το πρώτο υπετροφοδοτούμενο Kawasaki της σύγχρονης εποχής. Όλα αυτά είναι βέβαια δικές μας υποθέσεις που πολύ πιθανό να μην έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ωστόσο, κανείς δεν μας απαγορεύει να ονειρευόμαστε. Αλλωστε, σύμφωνα με την Kawasaki, ένα από αυτά τα όνειρα σύντομα θα γίνει πραγματικότητα!
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr