Οι paparazzi πρόλαβαν για μια μέρα την επίσημη παρουσίαση, την οποία κάνει τώρα με πάσα επισημότητα η ΚΤΜ για την πρωτότυπη αγωνιστική RC16 V4 που εξελίσσει για τα MotoGP.
Η δοκιμή που έγινε στην πίστα της Red Bull στην Αυστρία και σας δείξαμε χτες και προχτές από βίντεο και ανεπίσημες φωτογραφίες, ήταν αυτό που η ΚΤΜ ονομάζει Roll Out event, δηλαδή κάτι σαν την επίσημη πρώτη της υπό εξέλιξη αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, 15 μήνες αφότου ανακοινώθηκε και επισήμως η πρόθεση της ΚΤΜ να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το 2017.
Με την ευκαιρία της δοκιμής αυτής η Αυστριακή εταιρεία μας προσφέρει τώρα το πρώτο επίσημο press kit της νέας μοτοσυκλέτας, με μερικές φωτογραφίες της και την αναλυτική σύνθεση της ομάδας που την υποστηρίζει.
Όχι, τεχνικά χαρακτηριστικά φυσικά και δεν δίνονται, καθώς η προστασία των τεχνολογικών λύσεων κάθε ομάδας είναι μάλλον το υπέρτατο μυστικό που πρέπει να προστατευτεί καλά μέσα στο γκαράζ.
Ο Pit Beirer, Αγωνιστικός Διευθυντής της ομάδας δήλωσε: “Η Πέμπτη ήταν μια πολύ συγκινητική στιγμή, όχι μόνο για μένα αλλά και για όλη την εταιρεία και, πιστεύω, και για πολλούς φίλους της ΚΤΜ στην Αυστρία και σε όλον τον κόσμο. Το ξεκίνημα του νέου project στην πίστα είναι το ίδιο σημαντικό όσο κάθε χρονομετρημένος γύρος. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Alex (Hofmann) και ολόκληρη την ομάδα για την άριστη απόδοσή τους. Οι πληροφορίες που συλλέξαμε και το γεγονός πως με την πρώτη ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε πολλούς γύρους χωρίς κανένα πρόβλημα μας δίνει άφθονη ώθηση για να κάνουμε τα επόμενα βήματα σε αυτήν την μακρά πορεία προς την είσοδό μας στα MotoGP το 2017.”
Alex Hofmann (Αναβάτης εξέλιξης MotoGP): “Τι να πω; Απλά κοιτάξτε τις μπότες μου και τη μοτοσυκλέτα. Δείχνουν όλα ολοκαίνουργια. Έχω ήδη ζήσει πολύ διαφορετικές πρεμιέρες. Η ΚΤΜ αξίζει πολύ σεβασμό για αυτό που κατάφερε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Νομίζω πως φαίνεται στο πρόσωπό μου, αλλά και σε όλους αυτούς που δούλεψαν εδώ με ενθουσιασμό και επαγγελματισμό.”
Η επόμενη δοκιμή της μοτοσυκλέτας στην πίστα προβλέπεται πλέον για το 2016, με την παρουσία επίσης του νέου αναβάτη εξέλιξης, Mika Kallio. Ως τότε η μοτοσυκλέτα θα συνεχίσει να εξελίσσεται στις εγκαταστάσεις της ΚΤΜ στο Mattighofen και στο Munderfing.