Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η Africa έχει ιδιαίτερα ανάλαφρη αίσθηση και το εξαιρετικό της ζύγισμα την κάνει να μοιάζει με σαφώς μικρότερο μοντέλο καθώς κινείται στους δρόμους της πόλης, σημαντικό επίτευγμα για μια μοτοσυκλέτα 1100 κυβικών. Σε αυτό βοηθάει τα μέγιστατο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και η θέση οδήγησης που είναι ιδανική για χρήση στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα. Ο κινητήρας ξετυλίγει ομοιόμορφα το κουβάρι της ιπποδύναμης, με τα 3,6 δευτερόλεπτα σε επιτάχυνση 0-100 και τα 5 για τις ρεπρίζ 60-120 αποτυπώνουν τη δυναμική του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τα 6 mode οδήγησης, 4 preset και 2 custom, καλύπτουν οποιαδήποτε συνθήκη, από βροχή μέχρι άσφαλτο και χώμα και μεταβάλλουν ανάλογα την ιπποδύναμη και την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών. Σε κάθε ένα από αυτά, ο κινητήρας έχει τη σωστή απόκριση και συνδυάζεται άψογα με το εξαιρετικό σε λειτουργία χειροκίνητο κιβώτιο. Και μπορεί η έκδοση DCT να είναι πιο μοιάζει πιο πρακτική στην καθημερινότητα της πόλης σε συνθήκες κίνησης, όμως η χειροκίνητη έκδοση με τον ελαφρύ συμπλέκτη, αποζημιώνει σε αίσθηση στην γρήγορη οδήγηση και σε χωμάτινο τερέν, δίνοντας τον πλήρη έλεγχο στον οδηγό. Σε αυτά προσθέστε και το πλεονέκτημα των 10 λιγότερων κιλών με το αντίστοιχο όφελος στην οδηγική συμπεριφορά του Africa.

Πέρα από τα καθημερινά καθήκοντα, στην ουσία το νέο Africa είναι ένας μεγάλος ταξιδευτής που διψάει για ταξίδια και περιπέτεια. Σταθερό με οποιοιδήποτε τριψήφια ένδειξη στο κοντέρ, καταπίνει λακκούβες και χιλιόμετρα στον ανοιχτό δρόμο, κρατώντας τους επιβάτες ξεκούραστους ατσαλάκωτους μέχρι τον επόμενο προορισμό τους, όσο μακρινός και αν είναι. Χάρη στις ηλεκτρονικές αναρτήσεις μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα από πολλά διαφορετικά σενάρια ρυθμίσεων όπως αν είσαι μόνος, ή με συνεπιβάτη και αποσκευές και να ορίσεις την απόσβεση, προσαρμόζοντας ανάλογα την λειτουργία τους.

Σε κάθε mode η αλλαγή της ανάρτησης είναι αισθητή. Στις στροφές η Africa συνεχίζει να κινείται με χάρη και αρχοντιά. Μπορεί εύκολα να ακολουθήσει τις επιθυμίες του αναβάτη και να πιάσει έναν αρκετά γρήγορο ρυθμό με το πιρούνι να κρατά βιδωμένο τον τροχό στην άσφαλτο και το όλο σύνολο να εμπνέει εμπιστοσύνη ανεβάζοντας την αυτοπεποίθηση.

Οι αλλαγές κατεύθυνσης έρχονται γρήγορα, ο κινητήρας διαθέτει την απαραίτητη ροπή και δύναμη για να κρατήσει ψηλά το ενδιαφέρον και τα φρένα είναι πάντα εκεί για να βάζουν τα πράγματα σε τάξη όταν χρειαστεί με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 41,2 μέτρα. Στο χώμα, η Africa τιμάει την καταγωγή της. Με τη φιλικότητα που τη διακρίνει, σε βάζει στο παιχνίδι και σε αφήνει να ξεχάσεις ότι οδηγείς ένα mega on-off, έτσι το μόνο που σκέφτεσαι είναι ο δρόμος που απλώνεται μπροστά σου. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις το μετατρέπουν σε ένα από τα πιο εύκολα διαχειρίσιμα μοντέλα στο χώμα, το οποίο θα σε ξελασπώσει κυριολεκτικά και μεταφορικά μέσα από δύσβατα μονοπάτια.
 

Σελίδα 1Honda CRF1100 Africa Twin Adventure SP - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Εργονομία - Ανεση
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!