Για το λόγο αυτό, πρέπει να ελέγχουμε συχνά την πίεσή τους, αλλά και την κατάσταση, στην οποία βρίσκονται.
Ασχοληθείτε με την πίεση των ελαστικών
· Στο πλαϊνό τμήμα των ελαστικών σας αναγράφεται από τον κατασκευαστή τους η προτεινόμενη πίεση την οποία πρέπει να έχουν. Καλό θα είναι να προσπαθείτε να διατηρείτε την πίεση αυτή και να την ελέγχετε όταν τα λάστιχα είναι ακόμα κρύα.
· Η θερμοκρασία περιβάλλοντος επηρεάζει την πίεση των ελαστικών και θεωρείται λογικό για ένα ελαστικό να χάνει περίπου 1 psi το μήνα κάτω από λογικές συνθήκες χρήσης. Όσο πέφτει η θερμοκρασία τόσο πέφτει και η πίεση, ενώ υπολογίζεται ότι για κάθε περίπου 5,5 βαθμούς Κελσίου, χάνουμε άλλο 1 psi. Φυσικά μία τέτοια συμπεριφορά από ένα ελαστικό είναι φυσιολογική. Αυτό που λέμε εδώ είναι ότι πρέπει να ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών σχεδόν κάθε εβδομάδα, κυρίως το χειμώνα.
· Αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, προτιμήστε για το χειμώνα ένα σετ ελαστικών με μαλακότερη γόμα, για να ζεσταίνονται ευκολότερα πάνω στο παγωμένο οδόστρωμα, προσφέροντας πρόσφυση γρηγορότερα.
Επισκευάστε τα, αλλά με ασφάλεια
· Καλή και εύκολη λύση τα «κορδόνια» και τα μπαλώματα για να καλύπτουμε τρύπες από καρφιά και μικρά σκισίματα, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να τοποθετήσετε με ασφάλεια δύο κορδόνια μέσα στο ίδιο τεταρτημόριο της επιφάνειας του ελαστικού (1mm x 1mm).
· Δεν μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε πάνω από δύο κορδόνια (ή μπαλώματα) στο ίδιο ελαστικό ταυτόχρονα και να παραμείνετε ασφαλείς.
· Οι κατασκευάστριες εταιρείες τέτοιων προϊόντων επισημαίνουν συγκεκριμένα τα δύο παραπάνω παραδείγματα και δηλώνουν μάλιστα ότι για ένα ελαστικό με δείκτη ταχύτητας «Η» (< 200 χλμ.) και ένα κορδόνι ή μπάλωμα επάνω του, η ταχύτητα θα πρέπει να περιοριστεί στο 40%. Όπως είναι λογικό, τίποτα δεν αντικαθιστά την τοποθέτηση καινούργιου ελαστικού.
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr