Η ανακοίνωση που εξέδωσε η Team Hero EBR (Erik Buell Racing) και ο ιδιοκτήτης/αναβάτης της Larry Pegram δεν εξηγεί και πολλά: “Αυτό πραγματικά είναι ένα πολύ πικρό χάπι που πρέπει να καταπιούμε, καθώς στην Pegram Racing ζούμε πάντα με τη φιλοσοφία του Ποτέ Μην Τα Παρατάς. Η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και βελτίωσε τα αποτελέσματά της από πέρυσι, φέρνοντας λίγη περηφάνια στην EBR και τη Hero. Ο Niccolo Canepa οδήγησε ως πρωταθλητής και πραγματικά εξέπληξε πολύ κόσμο με αυτά που έκανε πάνω στη μοτοσικλέτα μας. Είναι πολύ περήφανος από τη δουλειά που έκανε. Το μόνο σίγουρο είναι πως η Pegram Racing θα επιστρέψει και αυτό θα γίνει νωρίτερα από όσο νομίζετε.”
Ο Pegram είχε και κάτι να πει για τους εργαζόμενους της EBR που έχασαν τις δουλειές τους: "Δουλέψαμε σε στενή συνεργασία μαζί τους και όχι απλώς εκτιμήσαμε το πόσο υπέροχο είναι να αγωνιζόμαστε με μια πραγματική Αμερικανική Superbike, αλλά και το πόσο εντατικά και σκληρά αυτό το μικρό γκρουπ εργαζομένων στην EBR δούλεψε για να μας ετοιμάσει τις μοτοσικλέτες, να στηρίξει το αγωνιστικό μας πρόγραμμα και άλλους αγωνιζόμενους. Ελπίζουμε και αυτοί να επιστρέψουν σύντομα. Τους αξίζει να συνεχίσουν."
Όπως αντιλαμβάνεστε, ουδεμία κουβέντα περί της ταμπακιέρας. Οι φήμες που συνοδεύουν την είδηση στην παγκόσμιο Τύπο μιλούν για αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της Hero MotoCorp με αποτέλεσμα την απόσυρση της χρηματοδότησης της ομάδας. Το περίεργο είναι πως, μια μέρα μετά την ανακοίνωση χρεωκοπίας της Erik Buell Racing, ο Pegram με επίσημη δήλωσή του διαχώριζε τη θέση της ομάδας του, ισχυριζόμενος πως είχε λάβει όλες τις διαβεβαιώσεις ότι η χρηματοδότηση της αγωνιστικής ομάδας είναι εξασφαλισμένη. Είναι προφανές πλέον πως τα πράγματα άλλαξαν δραματικά την τελευταία εβδομάδα.
Η παραπάνω ανακοίνωση διανεμήθηκε μέσω email (από τη διεύθυνση pegramracing.com), ωστόσο δεν έχει δημοσιευτεί σε καμιά εταιρική ιστοσελίδα εκ των εμπλεκόμενων μερών: Ούτε στην Pegram Racing, ούτε στην Team Hero EBR (η οποία ιστοσελίδα είναι κενή), ούτε στη Hero MotoCorp. Περίεργο;
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr