net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το πρωτότυπο CB1100R είχε παρουσιαστεί στο Τόκυο το 2007.

Ένα τέτοιο ρετρό μοντέλο με τον κινητήρα του CB1100 στα 900 κ.εκ. μας προτείνει ο Ιάπων συνάδελφος. Μακάρι να ξέρει κάτι.

Το εξώφυλλο της αμαρτίας, στο τεύχος Αυγούστου του Young Machine.

Ακόμη και ως πρωτότυπο, το CB1100R έδειχνε έτοιμο για δρόμο.

Κοίτα αυτό και σκέψου το ως 400. Με την ανάλογη τιμή δε θα είχε καλή πορεία στην αγορά;

Ετοιμάζεται Honda CB900R;

Μια δημοσίευση στον ιαπωνικό Τύπο μας προϊδεάζει για την ενδεχόμενη πρόθεση της Honda να βγάλει στην παραγωγή μια σπορ έκδοση του CB1100 στα 900 κυβικά.

 
Το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine είναι αυτό που αποκαλούμε "συνήθης ύποπτος". Με καλπάζουσα φαντασία και πάντοτε πρόθυμο γραφιστικό τμήμα να στηρίξει τις ιδέες της σύνταξης, κάθε χρόνο εμφανίζει σωρεία "νέων μοντέλων" που ενίοτε γίνονται πραγματικότητα και άλλοτε παραμένουν στη σφαίρα της φαντασίας του εμπνευστή τους.
Με άγνωστης προέλευσης πηγές και απειροελάχιστη δυνατότητα να διαβάσουμε το κείμενό τους, ρίχνουμε την προσοχή μας στην πάνω αριστερή γωνία του εξωφύλλου που δε χρειάζεται και πτυχίο στα ιαπωνικά για να βγάλει νόημα.

Η πρώτη φωτογραφία είναι σαφέστατα το πρωτότυπο CB1100R που η Honda είχε παρουσιάσει στο Τόκυο το 2007 και ο τίτλος CB900R από κάτω βάζει τη σκέψη σε ένα συγκεκριμένο δρόμο. Μακάρι να δούμε κάτι τέτοιο από τη Honda φέτος - έχει Tokyo Motor Show τον ερχόμενο Οκτώβριο...
Με βάση τον αερόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα του CB1100, μια πιο αθλητικής φύσεως υποκυβισμένη έκδοσή του θα έβγαζε ένα retro racer αποτέλεσμα που πολλοί θα έβλεπαν στα όνειρά τους να είναι παρκαρισμένο στο γκαράζ τους.

Από κάτω διακρίνουμε ένα CB400 Four, πάνω από μια φωτογραφία μας γυμνής μοτοσικλέτας που θα ορκιζόμασταν πως είναι ένα CB1100 EX στο κίτρινο χρώμα που ποτέ δεν έχουμε δει. Ξανά ο συνειρμός δεν είναι δύσκολος να γίνει. Τα 400άρια τετρακύλινδρα CB έγραψαν ιστορία στην ελληνική αγορά τη δεκαετία του 1990, ακόμη και ως παραεισαγωγές. Τώρα λοιπόν που η μόδα των μικρών κυβισμών επιστρέφει για να συναντήσει την ήδη από καιρό επικρατούσα μόδα της κλασικής εμφάνισης, πόσο πολύ νόημα θα είχε ένα CB400 Four με αυτήν την ρετρό αισθητική;

Και, για να προλάβουμε όσους θα αρπαχτούν από το Suzuki Katana που δεσπόζει στο εξώφυλλο, πήγαμε στην ιστοσελίδα του ιαπωνικού περιοδικού και προσπαθήσαμε να βγάλουμε ό,τι άκρη μπορεί να βγει με λίγο Google translate και το teaser κείμενο που έχουν οι Ιάπωνες συνάδελφοι δίπλα στην παρουσίαση του νέου τους τεύχους. Το Katana λοιπόν πιθανότατα ανήκει στο κεντρικό θέμα του τεύχους, που ασχολείται με την παρουσίαση ιστορικών μοτοσικλετών της ιαπωνικής παραγωγής.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ