net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ένα 1290 Super Duke με τον ίδιο αγριεμένο χαρακτήρα και τουριστικές ικανότητες; Φέρτε το!

Η ΚΤΜ δεν έχει ξεκαθαρίσει αν υπάρχει διαφορά στις αναρτήσεις του GT από το κανονικό Super Duke.

Μεγάλη ρυθμιζόμενη ζελατίνα για τον μυώδη τουρίστα.

Ελάχιστοι τυχεροί οδήγησαν τη μοτοσυκλέτα στην περιοχή του εργοστασίου της ΚΤΜ στο Mattighofen της Αυστρίας.

Υποτίθεται πως ενόψει Euro 4 οι κινητήρες θα αναγκαστούν να χάσουν ισχύ. Η ΚΤΜ αφήνει να εννοηθεί πως στο GT και προδιαγραφές περνάει και 180 αλόγατα εξαπολύει.

Θα μπορούσε να είναι και μια φωτογραφία από το 1290 Super Adventure.

Εδώ οι καλές ημι-ενεργές αναρτήσεις της WP.

Η δεξιά πτέρυγα του γραφείου του αναβάτη, όπως και στο 1290 Super Adventure.

Επίσημες φωτογραφίες KTM 1290 Super Duke GT

Εσχάτως η ΚΤΜ εφαρμόζει μια νέα τακτική, βγάζοντας στη δημοσιότητα ημι-επίσημες φωτογραφίες από την υπό εξέλιξη μοτοσυκλέτα της. Όπως έκανε με το 690 Duke λοιπόν, να και το νέο 1290 GT.

 
Εδώ και μήνες "διαρρέουν" στην πιάτσα κατασκοπευτικές φωτογραφίες του υπό εξέλιξη νέου μοντέλου, ώσπου λίγες εβδομάδες πριν την επίσημη παρουσίασή του η ΚΤΜ προσκαλεί επιλεγμένα μέλη του διεθνούς Τύπου και τους δίνει την ευκαιρία για μια πρώτη επαφή με τη μέα μοτοσυκλέτα. Πρόκειται για την ίδια ακριβώς τακτική που η ΚΤΜ εγκαινίασε με το νέο 690 Duke πριν λίγο καιρό.
Με τον τρόπο αυτόν διακινείται προς το κοινό χρήσιμη πληροφορία σε μορφή επίσημης παρουσίασης, διατηρώντας ωστόσο αρκετό ενδιαφέρον για την πραγματική επίσημη παρουσίαση καθώς εκεί θα δούμε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά και την τελική μορφή της μοτοσυκλέτας με λεπτομέρειες.

Ως τότε λοιπόν ας συνοψίσουμε τι μας λέει η ΚΤΜ. Το 1290 Super Duke GT είναι ακριβώς αυτό που υποθέταμε, μια τουριστική έκδοση του περσινού Super Duke, η οποία θα αποδίδει ισχύ περίπου στα επίπεδα των 180 ίππων του πανίσχυρου streetfighter και θα διαθέτει εξοπλισμό ανάλογο με αυτόν του 1290 Super Adventure.

Αυτό σημαίνει πως θα φορά τις ηλεκτρονικές ημι-ενεργές αναρτήσεις της WP, μεγάλο ρεζερβουάρ 24 λίτρων, cornering lights (δηλαδή φώτα που στρίβουν με τη μοτοσυκλέτα για να φωτίζουν καλύτερα προς το εσωτερικό της στροφής) και τέσσερις χαρτογραφήσεις. Τέλος, η ζελατίνα του ρυθμίζεται κατά το ύψος σε οκτώ θέσεις.

Ξεκάθαρη αναφορά ως προς τις διαδρομές των αναρτήσεών του δε γίνεται, οπότε μένουμε προς το παρόν με την απορία για το αν είναι όντως λίγο ψηλότερο από το Super Duke όπως φαίνεται ή όχι.

Όλες αυτές οι απορίες θα λυθούν οριστικά στην EICMA, κατά πώς φαίνεται, σε περίπου πέντε εβδομάδες. Στο μεταξύ ένα ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από τα σχόλια των τυχερών δημοσιογράφων που πήγαν στο Mattighofen για αυτή τη γνωριμία είναι πως η ΚΤΜ ισχυρίζεται πως έχει άλλο ένα τουριστικό μοντέλο προς παρουσίαση - δίχως να γίνεται καμιά άλλη αναφορά ως προς το ποιόν του.

Στο μεταξύ, μόνο εμείς βρίσκουμε πανέμορφη αυτήν την urban camo εμφάνιση; Δηλαδή, μπορείς αγαπητή ΚΤΜ να το βγάλεις και έτσι όπως είναι; Σε παρακαλούμε θερμά.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ