Το Eldorado του 2014 αποτίει φόρο τιμής στο Eldorado 850, που είχε παρουσιαστεί στο τέλος της δεκαετίας του 1960. Βασίζεται στο California 1400, με νέο στιλ, στοχεύοντας πρωτίστως στην αμερικάνικη αγορά.
Οι τροχοί 16 ιντσών με ακτίνες, και τα χοντρά ελαστικά ψηλού προφίλ (130/90 & 180/65) με λευκά τοιχώματα τραβάνε αμέσως την προσοχή πάνω στο καλαίσθητο, όσο και γιγάντιο Eldorado.
Εντύπωση όμως προκαλούν αρκετές ακόμη λεπτομέρειες πάνω στο νέο μεγάλο ιταλικό cruiser. Πάρτε για παράδειγμα τα χρωμιωμένα φιλέτα στα πλαινά του ρεζερβουάρ, τα τεράστια floorboards αναβάτη / συνεπιβάτη, το κτηνώδες και πλήρως καλυμμένο πιρούνι, τα επίσης καλυμμένα πίσω αμορτισέρ, και τα τεράστια φτερά -Fat Boy κανείς; Η σέλα του, που βρίσκεται αρκετά χαμηλά στα 724χλστ. απο το έδαφος, είναι τεραστίων διαστάσεων, και θα βολέψει και τον πιο μεγαλόσωμο ΧΧΧL αμερικανικών διαστάσεων αναβάτη, ενώ ο συνεπιβάτης διαθέτει χειρολαβές για άνεση και ασφάλεια. Ο προβολέας προέρχεται από τις εκδόσεις California 1400 Custom και Touring, τα ψηφιακά όργανα είναι ίδια με το California, ενώ η ιταλική εταιρεία αποκαλεί το πίσω φωτιστικό σώμα "gem-shaped", δηλαδή σε σχήμα... πολύτιμου λίθου. Εμάς πάλι, μας δείχνει απλώς... στρογγυλό.
Το ρεζερβουάρ των 21 λίτρων επαρκεί σύμφωνα με τη Guzzi για αυτονομία τουλάχιστον τριακοσίων χιλιομέτρων, ενώ το Eldorado διαθέτει ακόμα και cruise control, για τις ατελείωτες αμερικάνικες ευθείες. Ο προηγμένος τεχνολογικά κινητήρας (ride by wire, 3 χάρτες ανάφλεξης, ρυθμιζόμενο MGCT Traction Control, κλπ.) προέρχεται από το California 1400, δίχως να έχει δεχθεί αλλαγές.
Η Moto Guzzi δείχνει να έχει πιστέψει πολύ στο California 1400, και βλέπουμε πως το εμπλουτίζει συνέχεια με νέες εκδόσεις -πάντα με κύριο στόχο την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Το Eldorado αναμένεται να φτάσει στις βιτρίνες των καταστημάτων το Καλοκαίρι του 2015.