Το νέο Symphony ST, το κορυφαίο μέχρι στιγμής στην best seller σειρά της SYM, δείχνει να έχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος για να κινηθεί γρήγορα στο αστικό περιβάλλον. H υψηλότερη τιμή του σε σχέση με τα υπόλοιπα Symphony ανταποκρίνεται τελικά πλήρως στην εικόνα που παρουσιάζει όσον αφορά στην προσεγμένη σχεδίασή του, στην καλή ποιότητα κατασκευής, τον νέο πιο πολιτισμένο και οικονομικό κινητήρα του αλλά και τη συνολική του απόδοση στο δρόμο. Αυτή η τιμή βρίσκεται πλέον σε ευθεία αντιπαράθεση με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερη σε σχέση με τα ακριβότερα...προσιτά scooter με τροχούς 16 ιντσών και επίπεδη ποδιά. Απέναντι σε όλα το νέo Symphony ST δεν έχει να φοβηθεί τίποτα αφού παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο και ώριμο χαρακτήρα με δυνατά χαρτιά σε όλους τους επιμέρους τομείς, τον οποίο δεν έχετε παρά να γνωρίσετε και εσείς οι ίδιοι.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ,2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
168,9 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
80x74 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
11,8/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,27/5.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
7,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,3 |
Βάρος (kg) |
122 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
120 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
100 |
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
80 |
Φρένα Ε |
Δ/260, διπίστονη δαγκάνα CBS |
Φρένα Π |
Δ /240, διπίστονη δαγκάνα, CBS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-16’’ |
Ελαστικό Π |
110/70-16’’ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.995 |
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
- |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
- |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
- |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
- |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά κράνους |
- |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
- |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr