Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
346 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
82 x 65,5 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
30/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,5/5.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100
χλμ.) |
5,1 |
Βάρος, στεγνό
(κιλά) |
257 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
140 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Ελαιο-πνευματική ανάρτηση HTS |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Ελαιο-πνευματική ανάρτηση HTS |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 240 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες |
Φρένα Π (χλστ.) |
2Δ, 240 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.180 |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
Δ.Α. |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
770 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-14 |
Ελαστικό Π |
110/80-14 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
- |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
- |
Κεντρικό
σταντ |
- |
Πλάγιο
σταντ |
- |
Σχάρα |
- |
Κλειδαριά
κράνους |
- |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
- |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
- |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Δυστυχώς υπερβολικα μικρος κ αδυναμος κινητηρας, ενω αν θα εβγαζαν σε παραγωγη το quadro4 big Q θα κερδιζαν στην αγορα. Ερχεται η Honda & Yamaha με τρι- κ τετρατροχα μεγαλου βελινεκιου, ας το σκεφτουνε σοβαρα...