Το πλαίσιο του Trevis είναι αυτό που χρειάζεσαι στην πόλη, δίχως να μπορεί ο αναβάτης να το ψέξει για ελαστικότητες ή αδυναμίες. Οι αναρτήσεις από την άλλη είναι πάρα πολύ σφιχτές. Με αυτό τον τρόπο προσφέρουν πραγματικά καλό κράτημα (ακρίβεια στις στροφές και στις αλλαγές κλίσεων δίχως ταλαντώσεις), ακόμα και με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τουscooter, όμως ειδικά το πιρούνι θέλει προσοχή σε λακκούβες και σαμάρια, για να αποφύγετε το κοπάνημα. Το πίσω αμορτισέρ είναι πιο μαλακό, ενώ ρυθμίζεται και ως προς την προφόρτιση σε πέντε θέσεις. Όσον αφορά στα ελαστικά της CST, δείχνουν τις ίδιες αδυναμίες με τα περισσότερα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, στη συμπεριφορά στο ελληνικό οδόστρωμα, όμως ακόμα κι έτσι, έχουμε δει πολύ χειρότερα παραδείγματα. Στο στεγνό είναι αρκετά καλά, απλώς δεν τα εμπιστεύεσαι στο βρεγμένο. Αν μάλιστα τα αλλάξεις με ένα σετ ποιοτικών ελαστικών, πλαίσιο και αναρτήσεις θα βρουν το σύμμαχο που χρειάζονται για να κάνετε πολλές εκπλήξεις στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου! Στον τομέα της πέδησης το Trevisεντυπωσιάζει ευχάριστα, καθώς κανείς δεν περίμενε να διαθέτει 2 δισκόφρενα σε αυτή την τιμή. Μάλιστα τα δισκόφρενα διαθέτουν και μεταλλικά σωληνάκια, ενώ η δύναμη τους είναι ικανοποιητική, και η αίσθηση καλή. Δεν μπορείς να τα πεις κορυφαία, όμως εκπληρώνουν πολύ καλά, συνολικά το ρόλο τους.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr