Δίνοντας 1.395 ευρώ για scooter 125 κυβικών, κινέζικης κατασκευής, θα περίμενες αρκετές παραχωρήσεις σε ποιότητα. Όμως με το Trevis παρόλο το γενικό μοτίβο λιτότητας που το διέπει, εκπλήσσεσαι ευχάριστα τόσο με το design, όσο και με το γενικότερο ποιοτικό επίπεδο του scooter. Αρχίζοντας από την εμφάνιση, αν δεν ξέρεις την προέλευση του Trevis, τότε είναι ιδιαίτερα εύκολο να υποθέσεις πως πρόκειται για ιταλικό ή ιαπωνικό scooter. Όμορφα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω (ειδικά πίσω), φλας ενσωματωμένα στην ποδιά εμπρός, και ενσωματωμένα στο LED φωτιστικό σώμα πίσω, με διάφανα «κρύσταλλα», δίνουν ντιζαινάτο, ποιοτικό αέρα στοTrevis. Όμως και οι υπόλοιπες γραμμές των πλαστικών είναι όμορφες, ενώ ο τριγωνικός αεραγωγός στη μούρη του Trevis δίνει sport χροιά στο scooter τηςDaytona. Το χρώμα του scooter δοκιμής ήταν σοβαρό αλλά όχι βαρετό, και τα γραφικά καλαίσθητα, σε ανάλογα χρώματα, με λίγες κόκκινες πινελιές εδώ και εκεί. Και οι καθρέπτες είναι διακριτικοί, και ταιριαστοί στο υπόλοιποdesign. Ποιοτικά το Trevis στέκεται σε ένα πολύ καλό επίπεδο, με καλή συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, ενώ στην εβδομαδιαία μας συμβίωση δεν εντοπίσαμε τριγμούς ή άλλα παρόμοια γνωρίσματα που θα μπορούσαν να αφήσουν άσχημη εντύπωση.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr