Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1170 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Συμπίεση
(:1) |
12,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
125/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12,7/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
7,1 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
236 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
235 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι 45χλστ., Dynamic ESA |
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, Dynamic ESA |
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 276 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.203 |
Πλάτος (χλστ.) |
998 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.530 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
820 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Εξοπλισμός |
|
ABS / Ρυθμίσεις |
Y |
Traction Control / Ρυθμίσεις |
Y |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobilizer |
Y |
Υπολογιστής ταξιδίου |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης βενζίνης |
Υ |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Ζελατίνα / Ρυθμίσεις |
Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
- |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr