Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η ξεκάθαρη πρόθεση του νέου 350 Τ2 να εξυπηρετήσει διαφορετικούς σκοπούς και στόχους χωρίς να υπολείπεται σε αποτελεσματικότητα, επιτυγχάνεται χάρη στην τοποθέτηση του μεγαλύτερου κινητήρα και των νέων περιφερειακών.Πράγματι, το 350αρι μοτέρ ταιριάζει γάντι στον πολλαπλό ρόλο του Τ2 εντός και εκτός δρόμου. Η διαφορά στην ισχύ είναι άμεσα αντιληπτή από τις χαμηλές στροφές, με γεμάτη και μεστή απόδοση ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση στο 6αρι κιβώτιο. Με την ωφέλιμη περιοχή να βρίσκεται κοντά στις μεσαίες στροφές, μπορείς να κινείσαι άνετα, γρήγορα και με λογική κατανάλωση, ενώ το στροφάρισμα ψηλά στα κόκκινα θα ξεκλειδώσει όλη τη διαθέσιμη ιπποδύναμη με αντίκτυπο τιμές πάνω από τα 4,6 λίτρα της μέσης κατανάλωσης,  αλλά και κραδασμούς οι οποίοι θα γίνουν περισσότερο αισθητοί μετά τα 130 χλμ./ώρα. Η όρθια θέση οδήγησης με το ψηλά τοποθετημένο φαρδύ τιμόνι  προσφέρει το κατάλληλο περιβάλλον για εύκολες και άνετες μεταβάσεις, ανεξάρτητα από το πεδίο χρήσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Μέσα στην πόλη το 350 Τ2 τα πηγαίνει περίφημα. Ευέλικτο με σωστό ζύγισμα, παραμένει ασφαλές στις απότομες εναλλαγές κατεύθυνσης και καταφέρνει να ελιχθεί χωρίς πρόβλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Παράλληλα, ο μαλακός συμπλέκτης κρατάει το χέρι ξεκούραστο στα συνεχή ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων, ενώ η βελτιωμένη απαγωγή θερμότητας από το μοτέρ είναι ευεργετική μέσα στην κίνηση και ιδιαίτερα τις ζεστές μέρες. Εκτός των τειχών της πόλης, το 350 ταξιδεύει  ξεκούραστα με ταχύτητες στα 120-130χλμ./ώρα και την ζελατίνα στην ψηλή θέση να προστατεύει επαρκώς από τον αέρα. Οι νέες αναρτήσεις προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια, τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και στις στριφτερές διαδρομές. Η σφιχτή ρύθμιση τους έχει βελτιώσει την πρόσφυση και κρατάει βιδωμένο το 350 Τ2 στην άσφαλτο, χωρίς ωστόσο να κουράζουν στην καθημερινή χρήση σε έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Το πιρούνι μεταφέρει αρκετή  πληροφόρηση στον αναβάτη για ότι συμβαίνει κάτω από το τιμόνι αν και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης  θα εμφανίσουν σημάδια «κόπωσης» όταν ζοριστούν παραπάνω. Παράλληλα, οι μεγαλύτερες διαδρομές των ελατηρίων επιτρέπουν στο 350 Τ2 να διασχίσει με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση χωμάτινα περάσματα, παραμένοντας σε κάθε περίπτωση φιλικό προς το χρήστη. Αντίστοιχα αποτελεσματικό αποδεικνύεται και το σύστημα πέδησης με δυνατές επιβραδύνσεις σε κάθε πάτημα της δεξιάς μανέτας, κάτι που αποτυπώνεται στη μέτρηση 100-0 με επίδοση 43 μέτρα. 
 

Σελίδα 1Daytona 350 T2 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA