Το μπροστινό σύστημα αναβαθμίστηκε με την προσθήκη ανεστραμμένου πιρουνιού 43χιλ. με νέο set-up ρυθμίσεων και φρένων της J.Juan με μεγαλύτερο δίσκο 320χιλ.

Το μπροστινό σύστημα αναβαθμίστηκε με την προσθήκη ανεστραμμένου πιρουνιού 43χιλ. με νέο set-up ρυθμίσεων και φρένων της J.Juan με μεγαλύτερο δίσκο 320χιλ.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

    Το ατσάλινο πλαίσιο σωληνωτής διάταξης σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι επιτυγχάνουν την απαιτούμενη ακαμψία διατηρώντας παράλληλα το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Από τις σημαντικότερες βελτιώσεις που έχει δεχθεί το νέο 350 Τ2, είναι οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις με ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. και μονό αμορτισέρ μεγαλύτερου εμβόλου, αμφότερα με μεγαλύτερες διαδρομές και νέο set-up ρυθμίσεων για βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά.  Η προσθήκη των φρένων από την J.Juan-μέλος του ομίλου της Brembo-με μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους 320χιλ.μπροστά και 265 πίσω καθώς και το δικάναλο ABS της Bosch, ανεβάζουν το επίπεδο ασφάλειας. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και τυλίγονται με tubeless ελαστικά διαμέτρου 110/80-19 και 160/60-17 αντίστοιχα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Daytona 350 T2 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψη μας

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA