Το Daelim S3 Advance είναι ένα ευρύχωρο scooter που δε θα πει όχι και σε διαδρομές εκτός πόλης. Ο όγκος του, αν και δεν πρόκειται να ενοχλήσει στην πόλη, είναι μεγάλος και ευνοεί την άνεση. Διαθέτει, άλλωστε, μια τεράστια σέλα που θα ικανοποιήσει αναβάτη και συνεπιβάτη. Ωστόσο, μπορεί να αποδειχθεί λίγο ψηλή για αναβάτες κάτω του 1,65, οι οποίοι θα αναγκαστούν να πατούν στην άσφαλτο με τη μύτη των ποδιών τους. Ο χώρος για τα πόδια, τέλος, είναι άφθονος και ο αναβάτης μπορεί να τα απλώσει σε πιο ανοιχτές γωνίες.
Όσον αφορά στους χώρους, κάτω από τη (φωτιζόμενη και στηριζόμενη με αμορτισέρ) σέλα θα χωρέσει ένα full-face κράνος κι ένα jet. Μπροστά, δεν υπάρχει επίπεδο πάτωμα, όμως υπάρχει ένας γάντζος για τσάντες και δύο ντουλαπάκια, το ένα εκ των οποίων κλειδώνει. Μέσα στο τελευταίο υπάρχει έξοδος ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, αλλά και μηχανικό άνοιγμα της σέλας - για την περίπτωση βλάβης στο ηλεκτρικό σύστημα.
Πέρα από την άνεση και τους χώρους, το S3 διαθέτει ένα τεχνολογικό υπέρ-ατού που εκπλήσσει ευχάριστα, αφού διαθέτει σύστημα keyless, και δεν χρειάζεται να βάλετε κλειδί σε κάποιο διακόπτη για να εκκινήσετε το scooter! Πρόκειται για ένα εύχρηστο σύστημα, όπου ο αναβάτης έχει πάνω του ένα μικρό πομπό, σε κάποια τσέπη. Όταν πλησιάσει το scooter, εκείνο του επιτρέπει να ξεκλειδώσει τον κεντρικό διακόπτη και να το βάλει μπροστά με τη μίζα,
Όσον αφορά στην οδήγηση, το Daelim S3 Advance έχει να δείξει πολλά θετικά στοιχεία στον χαρακτήρα του. Ο κινητήρας έχει πάντα να δώσει τη δύναμη που απαιτείται, τα φρένα είναι δυνατά και προσφέρουν υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και οι αναρτήσεις αποσβένουν με επιτυχία τις ανωμαλίες του εδάφους. Μέσα στην πόλη, θα κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς και δε θα αντιμετωπίσει πρόβλημα στο να κινηθεί ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Επιπλέον, το scooter της Daelim κρατά σταθερή την απόδοσή του και μετά τις μεσαίες στροφές λειτουργίας και η ισχύς του κινητήρα αργεί να εξαντληθεί, με αποτέλεσμα τα άνετα ταξιδάκια εκτός πόλης.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 247
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).: 73x59
Συμπίεση (:1): 11
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 25/8.700
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,17/6.800
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα): 11,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.): 4,2
Βάρος (kg, κενό): 180
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 140
Τροχός Ε: 120/70-14
Τροχός Π: 140/60-13
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr