Mια μοτοσικλέτα που πατάει πάνω στην πολύ καλή naked έκδοση και με την προσθήκη fairing αυξάνει κατά πολύ το πεδίο χρήσης. Το GSX-S 1000F, μπορεί να μεταμορφωθεί από ένα δυναμικό commuter σε μια εκρηκτική sport μοτοσικλέτα, όντας ικανό και για ενδιάμεσες καταστάσεις. Με δυνατότητες για τα πάντα επί ασφάλτου, αποτελεί μια σαφώς πιο «λογική» επιλογή από ένα superbike για τον δημόσιο δρόμο, κάνοντας συγκριτικά ελάχιστες παραχωρήσεις σε απόλυτες επιδόσεις και συμπεριφορά. Χαιρόμαστε που η συγκεκριμένη κατηγορία επανακάμπτει και χαιρόμαστε ακόμη περισσότερο που αυτή στελεχώνεται με μοτοσικλέτες όπως το GSX-S 1000F!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4T, 4K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
73,4Χ59 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
214 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δύο δοκών, Αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 43χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/310, 4-πίστονες ακτινικές, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/220, μονοπίστονη, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
190/50-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.115 |
Πλάτος (χλστ.) |
795 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.460 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Ν |
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ΟΛΕΣ οι γυμνες μοτοσυκλετες σχεδιαζονται πλεον τοσο αβολες για τον συνεπιβατη. Εχουν ουρα supersport χωρις να υπαρχει λογος, θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερο υπερυψωμενες και με φαρδυτερη σελα. αν καποιος αγορασει γυμνη μοτο με σεβαστη ιπποδυναμη πρεπει να ξεγραψει τον συνεπιβατη