Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1K, A/Ψ 2Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
150 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
57.42x57.8 |
Συμπίεση
(:1) |
9 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
9.4/6.250 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Καρμπυρατέρ |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
5,5 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
-* |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
100 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
122 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο μονοκόκ |
Αναρτήσεις
Ε |
Βραχίονας, μονό αμορτισέρ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ/200 |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Τ/150 |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
3,5-10 |
Ελαστικό
Π |
3,5-10 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.760 |
Πλάτος (χλστ.) |
695 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.260 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
820 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Στροφόμετρο |
ΔΥ |
Immobiliser |
ΔΥ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
ΔΥ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
ΔY |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
ΔΥ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
ΔΥ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
ΔΥ |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr