Μια όμορφη μοτοσικλέτα, πολυεργαλείο και πασπαρτού, όχημα αστικών μαχών και πολλαπλών ρόλων. Οικονομική στην απόκτηση, με μηδαμινή κατανάλωση καυσίμου και αραιά διαστήματα service. Ποιοτική κατασκευή για αντοχή στο χρόνο και τις κακουχίες. Fun χαρακτήρας και επιδόσεις μεγαλύτερης μοτοσικλέτας. 'Αριστη στην πόλη, ικανή στο χώμα, διασκεδαστική σε όλα τα τερέν. Ένας δάσκαλος οδήγησης, ακούραστος σύντροφος, και μοτοσικλέτα με «Μ» κεφαλαίο. Με λίγα λόγια, το Honda CRF 250L!
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 4Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
250 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
76x55 |
Συμπίεση
(:1) |
10.7 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
23/8.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
2.2/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7.7 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
4.1 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
145 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
145 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο ημίδιπλο περιμετρικό |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 43χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
250 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
250 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ. 2Ε |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
90/90-21 |
Ελαστικό
Π |
120/80-18 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.195 |
Πλάτος (χλστ.) |
815 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.445 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
875 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
ΔΥ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
ΔY |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
ΔΥ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
ΔΥ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
ΔΥ/Υ |
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr