Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Το 700MT ακολουθεί τις γνωστές λύσεις στον τομέα του πλαισίου το οποίο είναι ατσάλινο και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του, με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να ανέρχεται στα 218 κιλά με πλήρη υγρά. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ το οποίο ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς, ενώ το μονό αμορτισέρ βρίσκεται στο πλάι και εδράζεται χωρίς μοχλικό, διαθέτοντας ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου και την επαναφορά.


Για τα φρένα του 700ΜΤ η CFMOTO συνεργάζεται με την ισπανική J.Juan η οποία εξοπλίζει τη μοτοσυκλέτα με δύο δίσκους 300χιλ (όχι τύπου μαργαρίτα όπως στο 650ΜΤ) στο εμπρός μέρος και έναν δίσκο 240χιλ πίσω. Οι δαγκάνες αντίστοιχα είναι διπίστονες μπροστά και μονοπίστονη πίσω ενώ κάτι που δεν συναντάμε συχνά σε μοτοσυκλέτες της κατηγορίας είναι τα μεταλλικά σωληνάκια φρένων αλλά και το διάφανο δοχείο για τα υγρά. Το δικάναλο σύστημα ABS προέρχεται από την Continental, ενώ οι τροχοί των 17 ιντσών ντύνονται πλέον με ελαστικά της CST σε διαστάσεις 120/70-17 και 160/60-17. 
 

Σελίδα 1CFMOTO 700MT - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις