Ο κινητήρας που γνωρίσαμε στο 650ΜΤ βασίστηκε σχεδιαστικά στον γνωστό δικύλινδρο εν σειρά του Kawasaki Versys όμως τώρα απέκτησε 44 περισσότερα κυβικά φθάνοντας τα 693 χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή των εμβόλων. Έτσι κατάφερε να καλύψει τις προδιαγραφές Euro 5 και παράλληλα να αποκτήσει περισσότερη δύναμη φθάνοντας τους 65,7 ίππους στις 9.000 σ.α.λ με 6.3 χλγμ ροπής στις 7.250 σ.α.λ διατηρώντας όμως τη φιλική του απόδοση αλλά και τη μέση κατανάλωση στα επίπεδα των 5,5 λτ/100χλμ. Έτσι, σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων η αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 330 χιλιόμετρα που είναι αρκετά τόσο για καθημερινή χρήση στο αστικό περιβάλλον όσο και για ταξίδια. Ο ψεκασμός προέρχεται από την Bosch και δεν συναντάμε διαφορετικούς χάρτες απόδοσης ούτε ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως traction control. Το τελευταίο θα ήταν μια προσθήκη που θα θέλαμε, ακόμη και αν η φιλική απόδοση το κάνει να περνά σε δεύτερη μοίρα.
Αύξησε την ισχύ του CFMOTO 700 MT με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιηθήκε μαζικά σε παραγωγή μοτοσυκλέτας.