Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1197 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x71,4 |
Συμπίεση (:1) |
12 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
123,4/8.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,7/6.800 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
24 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
7,4 |
Βάρος, κενό (κιλά) |
257 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
240 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα, πλάκες αλουμινίου |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 43χλστ.,
ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
173 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 240 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.280 |
Πλάτος (χλστ.) |
900 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.575 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
Δ.Α. |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-19 60V |
Ελαστικό Π |
170/60-17 72V |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr