Με την παρουσίαση του Medley η Piaggio χτυπάει διάνα παρουσιάζοντας ένα scooter για πολύ απαιτητικούς αναβάτες. Δυναμική σχεδίαση, προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, ιδιαίτερα ευχάριστη και ασφαλής συμπεριφορά είναι τα πρώτα πράγματα που προσέχει κανείς στη νέα πρόταση των Ιταλών.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
125/150 |
Κινητήρας |
4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
124,7/155,2 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7/58x58,7 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/8.500-14,75/7.750 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,17/6.500-1,47/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
132 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή
(χλστ.) |
88 |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
76 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ/260, 2Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/240,
2Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
100/80-16" |
Ελαστικό
Π |
110/80-14" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.390 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
799 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.
Το πηρα τον Ιανουάριο ( 150 κ.εκ.) και ειναι υπεροχο.Το συστηνω ανεπιφυλακτα..👍
Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!