Τιμή (ευρώ): 2.140
Με το βαρύ όνομα της Yamaha στα πλαστικά του και μια ιδιαίτερα προσιτή τιμή το Delight είναι μια πραγματική απόλαυση στους δρόμους της πόλης. Η θέση οδήγησης είναι ιδιαίτερα προσεγμένη για μικρόσωμους αναβάτες, η αίσθηση βάρους κάνει εντύπωση με την…απουσία της και η ποιότητα κατασκευής συγκαταλέγεται στα δυνατά σημεία του μικρού scooter.
Ο ψεκαστός κινητήρας των 114 κ.εκ. κινεί με ικανοποιητικότατους ρυθμούς το Delight στο αστικό περιβάλλον, ενώ πολύ δυνατά σκοράρει και στον τομέα της οικονομίας με την μέση κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 2,9 λίτρα ανά 100 χλμ.
Παρά το μικρό του μέγεθος, που δεν απέχει
πολύ από ένα 50άρι, το scooter
της Yamaha έχει
ικανοποιητικό χώρο κάτω από τη σέλα αρκετό για ένα jet κράνος και μερικά ακόμη
μικροπράγματα, ενώ για τα πράγματα που χρειάζεστε άμεσα υπάρχουν ανοιχτές θήκες
κάτω από το τιμόνι. Τέλος, τα καλά σε απόδοση φρένα σταματούν το Delight άμεσα και με ασφάλεια, ενώ το
κόψιμο του τιμονιού θα σας επιτρέψει να περάσετε ακόμη και μέσα από μάτι
βελόνας!
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ,
1Κ, Α/Ψ, 2β
Χωρητικότητα
(κ.εκ.): 114
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.): 7,1/7.000
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 0,8/5.500
Ρεζερβουάρ
(λίτρα): 4,4
Ύψος σέλας
(χλστ.): 755
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr