Για να μη φτάσουμε, λοιπόν, στο σημείο να… κρατάμε την αναπνοή μας κάθε φορά που πρέπει να το βάλουμε στο κεφάλι μας, πρέπει να αφιερώνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα λίγο από το χρόνο μας για να πλύνουμε την επένδυση του κράνους μας. Με την προϋπόθεση, βέβαια, ότι η εσωτερική επένδυση του κράνους είναι αφαιρούμενη (έστω τα μάγουλα), η διαδικασία είναι απλή και δεν πρόκειται να διαρκέσει περισσότερα από μερικά λεπτά.
· Αρχικά αφαιρούμε προσεκτικά την επένδυση από το κράνος, αφού πρώτα παρατηρήσουμε πώς τοποθετείται και κουμπώνει ξανά, ώστε να μπορούμε να την τοποθετήσουμε αφού τελειώσουμε.
· Τα σύνεργα καθαρισμού μας είναι λίγα και εύκολο να βρεθούν. Μία λεκάνη με νερό και ένα ουδέτερο σαπούνι (ένα σαπούνι για μωρά μπορεί να αποδειχθεί τέλειο για την περίσταση) μας αρκούν. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μας πιάσει… μανία απολύμανσης και να χρησιμοποιήσουμε χημικά ή οινόπνευμα, καθώς έτσι θα καταστραφεί η επένδυση.
· Το πρώτο βήμα είναι να βάλουμε την επένδυση μέσα στη λεκάνη με το νερό και να την αφήσουμε να μουλιάσει για μερικά λεπτά. Έπειτα, την τρίβουμε απαλά με το σαπούνι (ξεχάστε σκληρό τρίψιμο, σκάφη κτλ.), με ιδιαίτερη προσοχή. Αφού την καθαρίσουμε, την ξεπλένουμε και την αφήνουμε μερικά λεπτά μέσα στο νερό.
· Η τελευταία πράξη της… μπουγάδας είναι να την στύψουμε προσεκτικά και έπειτα να την αφήσουμε να στεγνώσει. Προσοχή! Οι εύκολες λύσεις του σεσουάρ και του καλοριφέρ θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς η μεγάλη θερμότητα μπορεί να κάνει ζημιά στην επένδυση.
· Στην περίπτωση που η εσωτερική επένδυση του κράνους δεν αφαιρείται, θα πρέπει να την πλύνετε μαζί με το κράνος. Οι κινήσεις θα πρέπει να είναι το ίδιο προσεκτικές και η υπομονή σας κατά το στέγνωμα μεγαλύτερη.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr