Για να μη φτάσουμε, λοιπόν, στο σημείο να… κρατάμε την αναπνοή μας κάθε φορά που πρέπει να το βάλουμε στο κεφάλι μας, πρέπει να αφιερώνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα λίγο από το χρόνο μας για να πλύνουμε την επένδυση του κράνους μας. Με την προϋπόθεση, βέβαια, ότι η εσωτερική επένδυση του κράνους είναι αφαιρούμενη (έστω τα μάγουλα), η διαδικασία είναι απλή και δεν πρόκειται να διαρκέσει περισσότερα από μερικά λεπτά.
· Αρχικά αφαιρούμε προσεκτικά την επένδυση από το κράνος, αφού πρώτα παρατηρήσουμε πώς τοποθετείται και κουμπώνει ξανά, ώστε να μπορούμε να την τοποθετήσουμε αφού τελειώσουμε.
· Τα σύνεργα καθαρισμού μας είναι λίγα και εύκολο να βρεθούν. Μία λεκάνη με νερό και ένα ουδέτερο σαπούνι (ένα σαπούνι για μωρά μπορεί να αποδειχθεί τέλειο για την περίσταση) μας αρκούν. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μας πιάσει… μανία απολύμανσης και να χρησιμοποιήσουμε χημικά ή οινόπνευμα, καθώς έτσι θα καταστραφεί η επένδυση.
· Το πρώτο βήμα είναι να βάλουμε την επένδυση μέσα στη λεκάνη με το νερό και να την αφήσουμε να μουλιάσει για μερικά λεπτά. Έπειτα, την τρίβουμε απαλά με το σαπούνι (ξεχάστε σκληρό τρίψιμο, σκάφη κτλ.), με ιδιαίτερη προσοχή. Αφού την καθαρίσουμε, την ξεπλένουμε και την αφήνουμε μερικά λεπτά μέσα στο νερό.
· Η τελευταία πράξη της… μπουγάδας είναι να την στύψουμε προσεκτικά και έπειτα να την αφήσουμε να στεγνώσει. Προσοχή! Οι εύκολες λύσεις του σεσουάρ και του καλοριφέρ θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς η μεγάλη θερμότητα μπορεί να κάνει ζημιά στην επένδυση.
· Στην περίπτωση που η εσωτερική επένδυση του κράνους δεν αφαιρείται, θα πρέπει να την πλύνετε μαζί με το κράνος. Οι κινήσεις θα πρέπει να είναι το ίδιο προσεκτικές και η υπομονή σας κατά το στέγνωμα μεγαλύτερη.
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr