Και μπορεί οι Ινδοί, ως γνήσιοι απόγονοι του Γκάντι, να δέχονται στωικά τόσο καιρό την «εισβολή» ευρωπαϊκών, ιαπωνικών και αμερικανικών κατασκευαστών στη δική τους αγορά, τώρα, όμως, φαίνεται πως ήρθε η στιγμή για τον δικό τους ελιγμό και τη φουλ αντεπίθεσή τους.
Όπως πληροφορηθήκαμε πριν από μερικές ημέρες, μεγάλοι Ινδοί κατασκευαστές, όπως η Mahindra, η Bajaj και η Hero ετοιμάζονται να «εισβάλλουν» στην παγκόσμια αγορά, με αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα: μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού. Η Mahindra έχει ήδη έτοιμο το πρωτότυπό της – το Mojo 300 που παρουσίασε το 2010 – και ετοιμάζεται να το εξάγει και σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Η Bajaj (γνωστή από τη συνεργασία της με την ΚΤΜ για τα μικρά Duke) θα παρουσιάσει για τις αγορές όλου του κόσμου σε μερικούς μήνες το δικό της Pulsar 375, βασισμένο σε τεράστιο βαθμό στο πρόσφατο KTM 390 Duke. Kαι η Hero συνεργάζεται με την Erik Buell Racing για ένα εντυπωσιακό sport 250 κ.εκ..
Νομίζω πως ήταν θέμα χρόνου να συμβεί κάτι τέτοιο. Οι Ινδοί είναι σε θέση να προσφέρουν σε αφθονία το είδος της μοτοσικλέτας που προτιμάται ολοένα και συχνότερα στις αγορές του εξωτερικού – πρακτικά μοτοσικλετάκια μικρού κυβισμού – και δε χρειάζεται να αλλάξουν καν τις κατασκευαστικές τους συνήθειες, όπως κάνουν, λόγου χάρη, οι μεγάλες εταιρείες που φτιάχνουν μικρότερες και οικονομικότερες μοτοσικλέτες για την Ινδία.
Και μόλις γίνει η αρχή, αν είναι όντως επιτυχημένη (και γιατί όχι; Οι τιμές, ανάλογα και με το κόστος εξαγωγής, θα είναι χαμηλές και η ποιότητα – ειδικά στις εταιρείες που συνεργάζονται με άλλες του εξωτερικού – θα είναι σχετικά καλή), οι αγορές του κόσμου μπορεί να πλημμυρίσουν με μοντέλα made in India.
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Aγόρασες το...οικόπεδο! Επισκευάζεις ή πουλάς;
Παρουσίαση: Τακάκια SBS για scooter
Piaggio Beverly 400 HPE: Επάξια 1ο στις ταξινομήσεις της κατηγορίας του
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Οι αλλαγές στις μοτοσυκλέτες του MotoGP για το 2027
Piaggio MP3 530: Μπορεί να σε κάνει να παρατήσεις το αυτοκίνητο;
Θα έρχεται και με αυτόματο κιβώτιο το R 1300 GS;
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr