· Το «κλειδί» στο βρεγμένο οδόστρωμα είναι η ελάττωση της ταχύτητας, σε επίπεδα τέτοια ώστε να υπάρχει η δυνατότητα αντίδρασης και φρεναρίσματος, χωρίς η μοτοσικλέτα να κάνει πατινάζ. Πρέπει πάντα να τηρείται απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, χωρίς όμως υπερβολές, καθώς αν αφεθεί σε συνθήκες πόλης διάστημα π.χ 20 μέτρων από το αυτοκίνητο που είναι μπροστά, τότε σίγουρα θα βρεθεί κάποιος «γρήγορος» με άλλο αυτοκίνητο που θα επιχειρήσει να μπει στο χώρο αυτό και να είστε σίγουροι ότι δε θα διστάσει να σας κλείσει και λίγο αν χρειαστεί, προκειμένου να το επιτύχει.
· Μεγάλη προσοχή στις «λιμνούλες», καθώς δεν αποκλείεται να κρύβουν από κάτω λακκούβα-κρατήρα. Αν έχει δημιουργηθεί μεγάλη «λίμνη» - καθόλου σπάνιο φαινόμενο στους ελληνικούς δρόμους - και πρέπει να τη διασχίσετε, σταματήστε λίγο στην άκρη και παρατηρείστε τα σημεία από όπου περνούν τα υπόλοιπα οχήματα και ακολουθήστε τα πατήματά τους.
· Αν πρέπει να οδηγήσετε με καταρρακτώδη βροχή και εφόσον οι μοτοσικλέτες δεν εξοπλίζονται με φώτα ομίχλης, το ρόλο αυτόν μπορούν να αναλάβουν τα αλάρμ. Μη διστάσετε να τα χρησιμοποιήσετε.
· Καλό είναι να αποφεύγετε τις διαγραμμίσεις, καθώς γλιστράνε ανεξέλεγκτα. Ιδιαίτερη προσοχή και όταν πρέπει να φρενάρετε πάνω σε διάβαση πεζών, καθώς ο κίνδυνος να θελήσει ο πίσω τροχός να συναντήσει τον μπροστινό παραμονεύει.
· Με τις πρώτες σταγόνες βροχής αποφύγετε τα πεζοδρόμια, ακόμα και για παρκάρισμα. Εκτός από το ότι είστε παράνομοι (μην το ξεχνάτε), είναι εύκολο να πέσετε…σταματημένοι, καθώς γίνονται «γυαλί».
· Μην αναβάλλετε το… κατέβασμα από την ντουλάπα σας του χειμερινού εξοπλισμού σας. Ειδικά τις πρώτες ημέρες, ο καιρός μοιάζει να έχει τρελαθεί και ο ήλιος δίνει γρήγορα τη θέση του σε συννεφιά, κρύο και βροχή.
· Έχετε πάντα μαζί σας τα αδιάβροχα, ακόμη κι αν ο καιρός φαίνεται βελτιωμένος. Καλύτερα να τα κουβαλήσετε χωρίς λόγο, παρά να τα χρειαστείτε και να μην τα έχετε μαζί.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr