Η Kawasaki θέλησε να δώσει μία πιο επιθετική θέση οδήγησης στο νέο της μοντέλο με στόχο να μεταφέρει μια πιο πολεμική αίσθηση στο κάτοχο του μοντέλο χωρίς όμως να θυσιάσει την φιλικότητα στην καθημερινή χρήση. Για αυτό το λόγο η σέλα βρίσκεται λίγο ψηλότερα σε σχέση με πριν ενώ το νέο και πιο ίσιο τιμόνι έχει τοποθετηθεί ελαφρώς χαμηλότερα. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία αυτή η διάταξη δίνει παράλληλα καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη και αυξάνει και τα επίπεδα της αυτοπεποίθησης.
Νέοι είναι και οι καθρέπτες που υπόσχονται καλύτερη ορατότητα από του προηγούμενου μοντέλου, ενώ ολοκαίνουριος και πιο πλούσιος σε πληροφορίες είναι και ο πίνακας οργάνων που αποτελείται πλέον από τρεις LCD οθόνες.
Πλήρως ανασχεδιασμένα είναι τόσο η σέλα όσο και το ρεζερβουάρ ώστε να αυξηθεί η άνεση και να μπορεί ο αναβάτης να γραπώνει πιο εύκολα το ρεζερβουάρ με τα γόνατα. Είναι επίσης ελαφρώς πιο λεπτή από την προηγούμενη κάτι που θα φανεί εξαιρετικά χρήσιμο στους βραχύσωμους.
Από το σχεδιαστήριο πέρασαν τα μαρσπιέ και οι λεβιέδες που βρίσκονται τώρα σε ξεχωριστό άξονα, για καλύτερη αίσθηση, ενώ τόσο στα μαρσπιέ του συνεπιβάτη όσο και κάτω από τη σέλα θα βρει κανείς γάντζους που του δίνουν τη δυνατότητα να δέσει κάποιο αντικείμενο στην ουρά με ασφάλεια.
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr