Οι πρώτες εντυπώσεις μας, λοιπόν, ήταν θετικές για το νέο πείραμα της Kawasaki, η οποία, βασιζόμενη στην επιτυχία του Ninja 250R στοιχηματίζει πλέον στην έκδοση των 300 κ.εκ.. Το Ninja 300R είναι βελτιωμένο στα σημεία, σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ο κινητήρας των 296 κ.εκ. είναι ισχυρότερος και διαθέτει υψηλότερα αποθέματα ροπής, κάτι που γίνεται αντιληπτό σε όλο σχεδόν το φάσμα λειτουργίας του. Επιπλέον, το πλαίσιο ενισχύθηκε για να είναι περισσότερο άκαμπτο, ενώ οι άνθρωποι της Kawasaki φαίνεται πως δεν άφησαν τίποτε που να θυμίζει το Ninja 250R.
Η αισθητική του είναι σαφώς πιο sport. Παρά το γεγονός ότι το Ninja 300R παραμένει πρακτικό, η αισθητική του δε δείχνει κάτι τέτοιο. Η μάσκα ήρθε ακόμη πιο κοντά στα αισθητικά πρότυπα του ZX-6R, οι γραμμές είναι σαφώς πιο αιχμηρές και το όλο αποτέλεσμα θυμίζει μεγαλύτερου κυβισμού sport μοτοσικλέτα. Προσωπικά, λάτρεψα μια λεπτομέρεια: το νέο πλαίσιο διαθέτει ελαστικές βάσεις για τον κινητήρα, με αποτέλεσμα τη μείωση των κραδασμών. Χάρη σε αυτό το γεγονός, οι σχεδιαστές είχαν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν τα επενδυμένα με λάστιχο μαρσπιέ του Ninja με νέα, μεταλλικά, όπως ακριβώς στα μεγάλου κυβισμού supersport.
Και αυτή είναι μια μόνο από τις λίγες λεπτομέρειες που καθιστούν το νέο 300R ανώτερο. Η σέλα του αναβάτη έγινε στενότερη, του συνεπιβάτη πιο επίπεδη, το τελικό της εξάτμισης είναι πιο… απειλητικό, ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος (και κατά 25% πιο μαλακός) και ο σχεδιασμός του ψυγείου στέλνει το ζεστό αέρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Και τα περισσότερα από αυτά καταφέρνουν να φύγουν από τα χαρτιά και να παίξουν σημαντικό ρόλο στο δρόμο, όπως διαπιστώσαμε κι οι ίδιοι.
Ξεκινώντας τη διαδρομή από το κέντρο της Φρανκφούρτης, είχαμε την ευκαιρία να δούμε την πρακτική πλευρά της μοτοσικλέτας. Η δύναμη και η ροπή κάνουν την εμφάνισή τους από χαμηλά και ο χειρισμός του σε συνθήκες κίνησης είναι εύκολος. Οι αντιδράσεις του γκαζιού είναι φιλικές, αλλά δε θα απογοητεύσουν σε πιο έντονη οδήγηση, ενώ τα φρένα είναι ισχυρά και προοδευτικά. Επιπλέον, οι αναρτήσεις, αν και σχεδιασμένες για sport οδήγηση, δεν ενόχλησαν ιδιαίτερα ούτε καν σε πλακόστρωτα σημεία.
Έξω από την πόλη, η εικόνα του Ninja 300R βελτιώνεται περισσότερο. Κουμπώνοντας την τέταρτη σχέση, το sport προσωπείο του Ninja βγαίνει ολοκληρωτικά στο προσκήνιο. Παραμένοντας ελαφρύ, μπορεί να στρίψει με τη σκέψη και θα αργήσει να παραπονεθεί κάτω από πίεση. Το διαπιστώσαμε με ευχαρίστηση σε ορεινή διαδρομή και η εικόνα ολοκληρώθηκε στην Autobahn. Εκεί, το Kawasaki έδειξε τα δόντια του, επιτυγχάνοντας τελική που άγγιζε (ή και ξεπερνούσε στους πιο μικρόσωμους από εμένα αναβάτες) τα 180 χλμ./ώρα.
Αυτές ήταν οι πρώτες εντυπώσεις μας από το νέο Kawasaki Ninja 300R, στην παρουσίασή του στη Φρανκφούρτη. Για περισσότερες πληροφορίες μείνετε συντονισμένοι!
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr