Τιμή (ευρώ): 1.750
Προκαταβολή: 0%
Μηνιαία δόση (ευρώ): 33,85 x 72
Το Wave αποτελεί ένα από τα οικονομικότερα παπιά της αγοράς, χάρη στη χαμηλή τιμή απόκτησης και στην ιδιαίτερα οικονομική του κατανάλωση.
Οι επιδόσεις του και η λειτουργία του κινητήρα θα ευνοήσουν τη γρήγορη οδήγηση και οι προσπεράσεις θα πραγματοποιηθούν με χαρακτηριστική ευκολία, ακόμη και σε μεσαίες αστικές ταχύτητες.
Στην πόλη, το Wave είναι εξαιρετικά ευέλικτο, λόγω διαστάσεων και μικρού βάρους. Εύκολο στην οδήγηση και απόλυτα υπάκουο στους ελιγμούς που θα προστάξει ο αναβάτης, χρειάζεται ελάχιστη προσπάθεια για να κινηθεί με αέρινο τρόπο. Σε αυτό βοηθά και ο κινητήρας του. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων με την κοντή κλιμάκωση θα σας προσφέρει και το απαραίτητο νεύρο που απαιτεί η γρήγορη οδήγηση μέσα στην πόλη.
Ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, θα νιώσετε ότι οδηγείτε ποδήλατο και οι ελιγμοί θα έρθουν με ελάχιστη προσπάθεια. Για αυτό φροντίζει και το καλό πλαίσιο, ενώ όταν έρθουν οι κλίσεις σε στροφές θα αναλάβουν οι σφιχτές αναρτήσεις, προσφέροντας σταθερότητα. Παράλληλα, σε κακό οδόστρωμα και σε λακκούβες (είδη εν αφθονία στους ελληνικούς δρόμους) δε θα προβληματίσει καθόλου, μιας και η απόσβεση από τις αναρτήσεις θα γίνει με ικανοποιητικό τρόπο.
Ένα ακόμη σημαντικότατο προσόν του Wave είναι η οικονομία. Πρόκειται για το οικονομικότερο σε κατανάλωση παπί 110 και άνω κ.εκ., χαρακτηριστικό που θα εκτιμηθεί δεόντως από όσους σκοπεύουν να κινηθούν καθημερινά στη σέλα του.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 109,1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 8,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,88/5.500
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 99,1
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 100
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr