Τιμή (ευρώ): 1.090
Προκαταβολή: 0%
Μηνιαία δόση (ευρώ): 21.62 x 72
Μέσα στην πόλη, το Buddy θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στην κοντή του κλιμάκωση. Ειδικά στην εκκίνηση από φανάρι, θα εκτοξευτεί και θα φύγει πρώτο. Η ίδια σπιρτάδα και το ανάλογο νεύρο θα εξακολουθήσουν να χαρακτηρίζουν το παπί της Lifan σε ολόκληρη την αστική του ζωή, χάρη στην κοντή κλιμάκωση, αλλά και τα ικανοποιητικά επίπεδα ροπής. Προσθέστε σε αυτά τα δύο και το χαμηλό βάρος του παπιού και σκεφτείτε με τι ρυθμούς θα αλωνίζετε στην πόλη.
Η σπιρτάδα αυτή του κινητήρα, πάντως, μπορεί να υποστηριχθεί και από τον περιφερειακό εξοπλισμό, σε περίπτωση που ο αναβάτης επιλέξει την πιο σπορτίφ οδήγηση. Οι αναρτήσεις δε θα λυγίσουν εύκολα κάτω από πίεση και τα φρένα θα σταματήσουν άμεσα το παπί. Επομένως, και το (ασφαλές) παιχνίδι είναι στο πρόγραμμα του Buddy.
Εκτός, όμως, από τη συμπεριφορά του και τις παιχνιδιάρικες διαθέσεις του στην πόλη, το Buddy στηρίζεται σε δύο σημαντικά προσόντα του για να κερδίσει τη φιλία του αναβάτη του. Το πρώτο είναι η τιμή, η οποία κρίνεται αρκετά ανταγωνιστική. Το δεύτερο είναι το γεγονός ότι, αποτελεί το μοναδικό παπί με 5ετή εγγύηση που αποτελεί ίσως το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του παπιού της Lifan.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 8,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0.8/5.000
Βάρος (κιλά): 96
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 110
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr