Αν τέλος, μάθεις να οδηγείς στη σέλα του Suzuki V-Strom, τότε δεν θα έχεις σε τίποτα να βρίσκεσαι κάθε μέρα σε νέο μέρος, αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι σου, ενώ ξεκαβαλώντας θα αισθάνεσαι φρέσκος, λες και το ταξίδι κράτησε μόλις 5 λεπτά. Ναι, είναι τόσο έντονη η διαφορά του Suzuki από τα άλλα, όσον αφορά στη διατήρηση υψηλών μουαγέν στο ταξίδι, με τον κινητήρα να γουργουρίζει, και τον αναβάτη να χαζεύει το τοπίο, χωρίς τίποτα να τον ενοχλεί. Το V-Strom δέχθηκε βελτιώσεις που βελτίωσαν ακόμη περισσότερο την ηρεμιστική επίδραση που έχει στους επιβαίνοντες στη σέλα του, και τόνισαν κι άλλο τον χαρακτήρα του, ως δρομέα μεγάλων αποστάσεων. Σίγουρα, κάποιες από τις βελτιώσεις του δεν μας εντυπωσίασαν, όπως ίσως θα ήθελε η Suzuki, καθώς, για παράδειγμα, το νέο ABS συνεχίζει να ενοχλεί με τον ζήλο του να επεμβαίνει νωρίς. Ταυτόχρονα, η εταιρεία του Hamamatsu δεν επενέβη καθόλου στην ασαφή αίσθηση που μεταδίδει το μπροστινό, ούτε και διόρθωσε τη σπογγώδη αίσθηση στα φρένα -στο τελευταίο δεν είναι η μόνη, καθώς φαίνεται πως πολλοί κατασκευαστές δείχνουν να αδιαφορούν για τη συγκεκριμένη αίσθηση, αφήνοντας το ABS να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Tέλος, το V-Strom συνεχίζει να είναι σχετικά δυσκίνητο στην αστική μετακίνηση, με ψηλή σέλα (υπάρχει και πιο χαμηλή ως επίσημο αξεσουάρ, ζητήστε τη με την αγορά του V-Strom, αν είστε 1.70 και κάτω), και δεν βολεύεται ιδιαίτερα στο ρόλο του αστικού βέλους, σίγουρα όχι με τον ίδιο τρόπο που βολεύονται τα άλλα δύο.Όμως, παρ όλες τις αδυναμίες του, το V-Strom, παραμένει το νούμερο ένα μεσαίο ιαπωνικό On-Off όσον αφορά στις υπεραστικές του δυνατότητες. Περισσότερο ολοκληρωμένο από ποτέ, θα τα βγάλει πέρα με αξιοπρέπεια στο κλεινόν άστυ, αλλά θα περιμένει πώς και πώς την ώρα που θα σας ταξιδέψει δικάβαλους και φορτωμένους, άνετα, και οικονομικά, μέχρι την άκρη του κόσμου.
Τιμή (ευρώ): 8.995 (standard ABS)
Χρώματα: Λευκό, πράσινο, πορτοκαλί
+Άνεση στο ταξίδι, προστασία από τα στοιχεία, όργανα
-Ασαφές μπροστινό, σπογγώδης αίσθηση στα φρένα
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr