Hot Spot: G5 κινητήρας στα 400 κ.εκ.
Το Xciting 400i διαθέτει έναν νέο κινητήρα τεχνολογίας G5, στα 400 κ.εκ., γεγονός που σημαίνει ότι, οι επιδόσεις του θα βρίσκονται ένα σκαλί παραπάνω από αυτές που έχουμε συνηθίσει στην κατηγορία. Και η Kymco το επιβεβαιώνει αυτό, ανακοινώνοντας μέγιστη ισχύ 35,5 ίππων και ροπή 3,8 kgm.
Με τέτοιες επιδόσεις, η αισθητική του Xciting 400i δε θα μπορούσε να είναι συνηθισμένη. Αν και υπάρχουν πολλά κοινά στοιχεία στον σχεδιασμό του με τα υπόλοιπα Xciting, το 400i φέρει κάποια νέα στοιχεία που το καθιστούν πιο sport σε σχεδιασμό.
Επιπλέον, όπως και στην περίπτωση του K-XCT, το πλαίσιο είναι επανασχεδιασμένο και ενισχυμένο στα σημεία, προσφέροντας μεγαλύτερη στιβαρότητα στο scooter, το οποίο μπορεί να κινηθεί και σε sport ρυθμούς. Παρά το sport χαρακτήρα του και τους σχετικά μεγάλους τροχούς (15” μπροστά και 14” πίσω), τέλος, το Xciting 400i διαθέτει γενναιόδωρους χώρους, όπως ολόκληρη η σειρά των Xcitng, άλλωστε. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν ένα jet κι ένα full face κράνος ή ένα laptop 15”, ενώ στο ντουλαπάκι της ποδιάς κάποια μικροπράγματα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 399
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 35,5/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 3,8/6.000
Βάρος (κιλά): 193
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr