Αναμένεται: Φεβρουάριος 2012
Hot Spot: Τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας, άνεση
Αν το C 600 Sport συγκεντρώνει πάνω του όλα τα sport χαρακτηριστικά, το C 650 GT, πιστό στη βαυαρική παράδοση, συγκεντρώνει τα τουριστικά. Με τον ίδιο κινητήρα των 647 κ.εκ. και το ίδιο στιβαρό πλαίσιο (αλλά με μεγαλύτερο υποπλαίσιο), ο δεύτερος δίδυμος των scooter της BMW έχει στραμμένο το βλέμμα του στο ταξίδι και την άνεση.
Ο σχεδιασμός του είναι πιο συντηρητικός από αυτόν του Sport και ο μεγαλύτερος όγκος των πλαστικών σε συνδυασμό με την ψηλότερη και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μαρτυρούν και την καλύτερη προστασία των επιβατών από τα καιρικά στοιχεία. Οι τουριστικές διαθέσεις του GT γίνονται εμφανείς και από τη γενικότερη εργονομία του. Η τελευταία βρίσκεται σε ταύτιση με τα πρότυπα της GT κατηγορίας με μία μεγάλη σέλα δύο επιπέδων με στήριξη για τη μέση του αναβάτη και πιο ανοιχτές γωνίες για τα πόδια και τα χέρια. Ο χώρος κάτω από τη σέλα αρκεί για δύο κράνη κλειστού τύπου, η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε ύψος, ενώ ιδιαίτερα πλούσιος παρουσιάζεται ο έξτρα εξοπλισμός.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 647
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 60/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,73/6.000
Βάρος (κιλά, πλήρες): 261
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr