Είναι ικανό για όλα αρκεί να μην του ζητήσεις να τα κάνει όλα άψογα. Ο χαρακτήρας του Bandit παραμένει έντονα φιλικός και all round και το street της Suzuki μπορεί να πραγματοποιήσει κάθε αποστολή χωρίς να απογοητεύσει. Θα σε μεταφέρει καθημερινά στην πόλη και θα σε ταξιδέψει άνετα, αρκεί να μην περιμένεις, στην πρώτη περίπτωση ευελιξία παπιού και στη δεύτερη touring εμπειρίες. Επιπλέον, θα κινηθεί και σε γρήγορους ρυθμούς, αλλά, αν επιχειρήσεις να κυνηγήσεις μια μοτοσικλέτα με πιο sport χαρακτήρα (και δεδομένου του χαρακτήρα του Bandit, αυτές είναι αρκετές στην κατηγορία), θα βρεθείς αρκετά πίσω. Σε γενικές γραμμές, λοιπόν, πρόκειται για μια ολοκληρωμένη και "τίμια" μοτοσικλέτα που δεν εκτιμήθηκε μέχρι στιγμής στη χώρα μας όσο θα έπρεπε. Ωστόσο, με τη νέα, πιο φρέσκια και νεανική εμφάνιση, αυτό αναμένεται να αλλάξει, με το Bandit να προσελκύει περισσότερους νέους αναβάτες, ακόμη και αυτούς που κάνουν τα πρώτα τους βήματα σε μια μεγαλύτερη κατηγορία και σε αυτό θα παίξει ρόλο και ο δεδομένος φιλικός του χαρακτήρας.
Το street της Suzuki μπορεί να σε προκαταβάλει αρχικά με το μεγάλο του βάρος (247 κιλά), ωστόσο, αποδεικνύει αργότερα ότι μπορεί να κρύψει με επιτυχία τα κιλά του. Μέσα στην πόλη θα κινηθεί χωρίς προβλήματα. Σε ανοιχτό δρόμο, οι στροφές και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν αρκετά γρήγορα, ειδικά μετά το φράγμα των 5.000 σ.α.λ. Τα κιλά του Bandit εξαφανίζονται και, σε συνεχόμενες στροφές, η μοτοσικλέτα θα αλλάξει εύκολα κλίση και θα κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς -αρκεί να μην την πιέσεις. Οι μαλακές αναρτήσεις είναι οι πρώτες που θα διαμαρτυρηθούν υπό πίεση και δε θα σου επιτρέψουν να αναζητήσεις αυτό το κάτι παραπάνω από το Bandit. Τέλος, στην εθνική, το Bandit θα δείξει τα ψήγματα τουριστικού χαρακτήρα που διαθέτει.
Τιμή: 5.595 ευρώ.
Κινητήρας 4T, 4Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 656
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 85/10.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,1/8.900
Βάρος (κιλά) 247
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr