Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, οι Ιάπωνες κατασκευαστές έσερναν τον χορό στην κατηγορία των 4κύλινδρων superbike μην αφήνοντας κανέναν άλλο να μπει ανάμεσά τους. Το ένα απίστευτο και καινοτόμο μοντέλο παρουσιαζόταν μετά το άλλο θέτοντας τον πήχη όλο και πιο ψηλά κάθε φορά, ειδικά στο παιχνίδι της ιπποδύναμης. Οι ευρωπαϊκές εταιρίες (Ducati και Aprilia) κινούνταν εναλλακτικά παρουσιάζοντας τις δικές τους εξαιρετικές προτάσεις με δικύλινδρα μοτέρ. Την ίδια στιγμή, η BMW τηρούσε σιγήν ιχθύος και επικεντρωνόταν στα Touring και Sport touring μοντέλα της. Όλα αυτά μέχρι το 2009 που αποφάσισε να αντεπιτεθεί με την παρουσίαση του S1000RR ταρακουνώντας για τα καλά ανταγωνισμό αλλά και κοινό.
Κινητήρας | 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) | 193/13.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 11,4/9.750 |
Τροφοδοσία | ψεκασμός |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 17,5 |
Εκκίνηση | Μίζα |
Μήκος (χλστ.) | 2.056 |
Πλάτος (χλστ.) | 826 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 820 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.432 |
Βάρος (κιλά, γεμάτο) | 204 (206,5 ABS) |
Ελαστικό μπροστά | 120/70-17 |
Ελαστικό πίσω | 190/55-17 |
Φρένα μπροστά | 2Δίσκο, 320 χλστ. |
Φρένα πίσω | Δίσκος, 220 χλστ. |
Τιμή | 10.900-12.800 ευρώ |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr