Αρκετά διαφορετικό και σαφώς πιο σπορτίφ σε εμφάνιση έναντι του GT εμφανίζεται το C600 Sport. Πέρα από τη διαφορετική εμφάνιση και λόγω και του μικρότερου συνολικά όγκου, το scooter ζυγίζει και 12 κιλά λιγότερα σε σχέση με το GT. Η θέση οδήγησης, στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι εντελώς διαφορετική από εκείνη του τουριστικού μοντέλου, «απευθύνεται στους πιο ενεργητικούς αναβάτες». Η ζελατίνα ρυθμίζεται καθ’ ύψος χειροκίνητα, ενώ κάτω από τη σέλα, ο αναβάτης θα βρει χώρο για ένα κράνος αλλά και πρόσβαση στο νέο σύστημα FlexCase που μεταβάλλει τη χωρητικότητα και επιτρέπει την αποθήκευση και δεύτερου, εφόσον το scooter είναι στάσιμο
BMW C650 GT:
Παραδοσιακά τουριστικό
Το «GT» έχει το βλέμμα του στραμμένο στον τουρισμό, κάτι που γίνεται εμφανές, τόσο από τον όγκο του, όσο και από τη γενικότερη εργονομία. Η τελευταία πλησιάζει περισσότερο στα πρότυπα της GT κατηγορίας, με εντελώς διαφορετική σέλα από το Sport αλλά και πιο χαλαρή θέση οδήγησης. Η γενικότερη εικόνα του μοντέλου είναι πιο σοβαρή και μετρημένη έναντι του Sport δείχνοντας έτσι και το πιο συντηρητικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Ο χώρος κάτω από τη σέλα αρκεί για δύο κράνη κλειστού τύπου, η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά καθ’ ύψος, ενώ ο έξτρα εξοπλισμός παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β, 647 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 60/7.500
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 6,73/6.000
Βάρος (κιλά): 249/261 πλήρες
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr