Αρκετά διαφορετικό και σαφώς πιο σπορτίφ σε εμφάνιση έναντι του GT εμφανίζεται το C600 Sport. Πέρα από τη διαφορετική εμφάνιση και λόγω και του μικρότερου συνολικά όγκου, το scooter ζυγίζει και 12 κιλά λιγότερα σε σχέση με το GT. Η θέση οδήγησης, στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι εντελώς διαφορετική από εκείνη του τουριστικού μοντέλου, «απευθύνεται στους πιο ενεργητικούς αναβάτες». Η ζελατίνα ρυθμίζεται καθ’ ύψος χειροκίνητα, ενώ κάτω από τη σέλα, ο αναβάτης θα βρει χώρο για ένα κράνος αλλά και πρόσβαση στο νέο σύστημα FlexCase που μεταβάλλει τη χωρητικότητα και επιτρέπει την αποθήκευση και δεύτερου, εφόσον το scooter είναι στάσιμο
BMW C650 GT:
Παραδοσιακά τουριστικό
Το «GT» έχει το βλέμμα του στραμμένο στον τουρισμό, κάτι που γίνεται εμφανές, τόσο από τον όγκο του, όσο και από τη γενικότερη εργονομία. Η τελευταία πλησιάζει περισσότερο στα πρότυπα της GT κατηγορίας, με εντελώς διαφορετική σέλα από το Sport αλλά και πιο χαλαρή θέση οδήγησης. Η γενικότερη εικόνα του μοντέλου είναι πιο σοβαρή και μετρημένη έναντι του Sport δείχνοντας έτσι και το πιο συντηρητικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Ο χώρος κάτω από τη σέλα αρκεί για δύο κράνη κλειστού τύπου, η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά καθ’ ύψος, ενώ ο έξτρα εξοπλισμός παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β, 647 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 60/7.500
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 6,73/6.000
Βάρος (κιλά): 249/261 πλήρες
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Voge SR1: Με όλα τα συστήματα ασφαλείας στα 2.595 ευρώ
Σύστημα GPS tracker Auvray Gobox 20
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr