Η επιστροφή στο ξενοδοχείο μετά το μεσημεριανό φαγητό ήταν ελεύθερη, δίνοντας έτσι άπλετο χρόνο για να θαυμάσει κανείς το τοπίο, να αποσυμπιεστεί και να βγάλει ήρεμα και ήσυχα τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα για την τελευταία γενιά του δημοφιλούς ER-6n.
Το νέο μοντέλο εμφανίζεται βελτιωμένο και πιο ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς έναντι του προκατόχου του. Αφήνοντας στην άκρη την εμφάνιση, που υπόκειται άλλωστε σε υποκειμενικά κριτήρια, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη δουλειά που έχει γίνει από τους μηχανικούς της εταιρείας σε κάθε σημείο της μοτοσικλέτας ξεχωριστά. Δουλειά που οδήγησε σε ένα πιο φιλικό, πιο άνετο, πιο εύχρηστο και πιο πολιτισμένο ER-6n που θα τα καταφέρει εξαιρετικά στους δρόμους της πόλης και την καθημερινή μετακίνηση. Παράλληλα, συνεχίζει την πορεία των προκατόχων του και δεν θα πει όχι ούτε σε δρόμο με στροφές παρουσιάζοντας μία άκρως διασκεδαστική συμπεριφορά. Πάνω στο Kawasaki, ο αρχάριος αναβάτης θα χτίσει την αυτοπεποίθησή του, ο έμπειρος θα εκμεταλλευτεί απόλυτα τις δυνατότητές του και όλοι θα μείνουν ικανοποιημένοι από μία καθημερινή μοτοσικλέτα που δεν ξέχασε τον παράγοντα διασκέδαση και καταφέρνει να ξεφύγει από την λογική της απλής μετακίνησης. Οι άνθρωποι της Kawasaki έκαναν λόγο για συγκράτηση του κόστους στα ίδια επίπεδα με το απερχόμενο μοντέλο. Αν αυτό τελικά πραγματοποιηθεί, τότε έχουμε να κάνουμε με μία από τις πιο ολοκληρωμένες entry level μοτοσικλέτες που δεν κάνουν παραχωρήσεις στους τομείς της ευχρηστίας και της πρακτικότητας και ακόμη πιο σημαντικά σε αυτούς του στιλ και της συνολικής απόδοσης.
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr