Θα ξεκινήσουμε από το πιο σημαντικό στοιχείο αυτού του τομέα που δεν είναι άλλο από το ABS. Το νέο ER-6n θα εφοδιάζεται με τη νέα μονάδα της Bosch, M9, η οποία είναι σαφώς μικρότερη σε διαστάσεις και βάρος από την προηγούμενη διαθέτοντας παράλληλα ταχύτερο επεξεργαστή. Για τα φρένα, η Kawasaki έχει χρησιμοποιήσει δύο δίσκους διαμέτρου 300 χλστ. για τον εμπρόσθιο τροχό που συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες δύο εμβόλων, ενώ τον πίσω τροχό φρενάρει ένας δίσκος 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα.
Τα μοντέλα που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε δεν είχαν το εν λόγω σύστημα στον εξοπλισμό τους, κάτι που μας άφησε να αξιολογήσουμε την αίσθηση αλλά και τη δύναμη που προσφέρουν σε καλοστρωμένο οδόστρωμα. Ακόμη και στη βασική έκδοση μπορούμε να πούμε ότι, τα αποτελέσματα είναι άκρως θετικά. Αρχικό δάγκωμα δεν υπάρχει, το οποίο ίσως και να φόβιζε τον αρχάριο αναβάτη, η επιβραδυντική δύναμη όμως, ρέει άφθονη και έρχεται με άκρως γραμμικό τρόπο. Η αίσθηση θα μπορούσε να πιο ακριβής, αλλά και έτσι όπως είναι, δε θα ενοχλήσει τον αναβάτη και θα τον αφήσει να εκμεταλλευτεί το σύστημα πέδησης στο έπακρο. Στα θετικά σημεία του συστήματος πέδησης περιλαμβάνεται και η διάρκεια στην απόδοση, αφού δεν έδειξε να κουράζεται με παρατεταμένη χρήση.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr