Το ER-6n δεν έγινε δημοφιλές μόνο για την ξεχωριστή του σχεδίαση. Η εργονομία του που ταιριάζει γάντι στην καθημερινή μετακίνηση αποτελούσε ένα από τα δυνατά του σημεία και εκτιμήθηκε δεόντως από όλους τους αναβάτες. Οι άνθρωποι της Kawasaki έκαναν λόγο για βελτιώσεις στα σημεία και αυτές γίνονται αντιληπτές με το που κάτσει κάποιος πάνω στο νέο ER-6n. Η άνεση που προσφέρει η νέα σέλα γίνεται αμέσως αντιληπτή και επαληθεύει γρήγορα τα λεγόμενα των ανθρώπων της Kawasaki για σαφώς περισσότερο αφρώδες και μεγαλύτερη επίπεδη επιφάνεια. Το τιμόνι είναι φαρδύτερο κατά 20 χλστ., βρίσκεται κοντά στον αναβάτη και δημιουργεί μία όρθια θέση οδήγησης…λουκούμι για την κίνηση στους δρόμους των πόλεων. Στους καρπούς δεν πέφτει καθόλου βάρος, τα πόδια φτάνουν κάτω πανεύκολα και ένας αναβάτης μέσου ύψους δεν θα νιώσει ποτέ τη σχετική ανασφάλεια. Το νέο πλαίσιο είναι αρκετά στενότερο στην περιοχή της σέλας και δεν αφήνει τα πόδια να ανοίξουν παρά ελάχιστα, 100 χλστ. λιγότερο σε σχέση με πριν. Τα μαρσπιέ συνεχίζουν να είναι αρκετά ψηλά τοποθετημένα και αυτό είναι το μόνο σημείο που θα κάνει του ψηλόσωμους αναβάτες να νιώσουν λίγο στριμωγμένοι, με τα γόνατά τους να σχηματίζουν μικρότερες γωνίες από το ιδανικό. Ο συνεπιβάτης κάθεται λίγο ψηλότερα από τον αναβάτη, η θέση των μαρσπιέ δεν θα τον κουράσει και έχει στη διάθεσή του και πρακτικές χειρολαβές. Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσαν τα σημεία στήριξης στη μεταλλική βάση της πινακίδας που έδειχνε αρκετά στιβαρή. Αυτά θα φανούν σίγουρα χρήσιμα στην περίπτωση που θελήσετε να δέσετε με ασφάλεια ένα μικρό σάκο στη θέση του συνεπιβάτη με χταπόδια.
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr