Το νέο X8 250 ie είναι ένα μοντέλο που μπορεί να προσφέρει απλόχερα στοιχεία όπως η άνεση, οι αξιόλογες επιδόσεις αλλά και η ασφαλής οδική συμπεριφορά σε διαδρομές οι οποίες δεν περιορίζονται στα όρια της πόλης. Πρόκειται για ένα scooter που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2003 σε δύο εκδόσεις, 125 και 200 κ.εκ. Έκτοτε έχουν πωληθεί 30.000 κομμάτια, γεγονός που αποδεικνύει την αποδοχή του από το κοινό, το οποίο όχι άδικα, εκτίμησε τις το «πακέτο» που είχε να προσφέρει. Η έκδοση των 125 κ.εκ. διατηρείται στην παραγωγή και πλαισιώθηκε μάλιστα με αυτή των 150 κ.εκ. ενώ αυτή των 200 αντικαταστάθηκε από το μοντέλο που είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή. Όσοι δεν…βολεύονται επάνω σε μικρότερα (σε μέγεθος) μοντέλα, αλλά και όσοι ψάχνουν κάτι καλύτερο από πλευράς επιδόσεων και συμπεριφοράς στο δρόμο, θα βρουν στο καινούργιο Χ8 το scooter που ήθελαν! Ένα οριακά μικρό αλλά ταυτόχρονα πρακτικά μεγάλο σε όγκο μοντέλο, το οποίο διαθέτει «έξυπνες» λύσεις όσο αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους, αλλά και οδική συμπεριφορά η οποία θα ταίριαζε άνετα σε μεγαλύτερα σε κυβισμό μοντέλα. Άνετο τόσο για ένα όσο και για δύο άτομα, με όμορφη εμφάνιση αλλά και δελεαστική τιμή, παρουσιάζεται σαν μία από τις καλύτερες λύσεις για την ελληνική αγορά. Στο τεύχος 7/06 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί στην αγορά αύριο, στις 4 Απριλίου, μπορείτε να διαβάσετε την αναφορά, αλλά και όλα τα χαρακτηριστικά του νέου X8.
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr