Ένας από τους εκπροσώπους της ΚΤΜ στην ΜΧ1 είναι το 450 SX-F. Η πληθωρική του δύναμη και το άριστο στήσιμο της μοτοσικλέτας, του χάρισαν αρκετές φορές τις πρώτες θέσεις σε συγκριτικά τεστ στον διεθνή τύπο. Για το 2012, η μοτοσικλέτα φοράει για ακόμα μια χρονιά, καρμπυρατέρ στην τροφοδοσία αντί για ψεκασμό. Αν και έγιναν ατελείωτες δοκιμές με ψεκασμό, τελικά η απόφαση πάρθηκε υπέρ του καρμπυρατέρ. Ο λόγος είναι απλός. Όλη τη χρονιά δεν παρουσίασε το παραμικρό πρόβλημα, ενώ λειτουργεί άψογα σε απόκριση. Η μίζα παραμένει μεγάλο πλεονέκτημα, ύστερα από τυχόν σβησίματα του κινητήρα, με τη συνολική απόδοση του τελευταίου να αγγίζει το τέλειο, ενώ παρουσιάζει δυνατό τράβηγμα από χαμηλά και ατελείωτες επιταχύνσεις.
Απαιτεί προπονημένο αναβάτη για να οδηγηθεί γρήγορα, αλλά ακόμα και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό.
Για καλύτερη προστασία του ψεκασμού ενάντια στη σκόνη και τη λάσπη, τοποθετήθηκε ένα μικροσκοπικό φίλτρο στη δίοδο του καυσίμου. Έξυπνη και απλή λύση που γλιτώνει από πολλά προβλήματα.
Σε όλη την motocross γκάμα, το πίσω φτερό είναι πιο πλατύ και δέχτηκε μεγαλύτερη ενίσχυση, για να αντέχει σε περίπτωση που φορτωθεί με λάσπη.
Ο κινητήρας του τετράχρονου 250 SX-F εκτός από ψεκασμό, απέκτησε και μίζα για εκκίνηση