net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Yamaha Fazer 8 ABS
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 65376 αναγνώστες
Καλύτερο από τα 600, πιο εύχρηστο από τα 1000
Ξεκινώντας από την πόλη, το Fazer 8 μπορεί να κινηθεί πολύ άνετα σε αυτήν, ακόμα και σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Όπως έχει ήδη αναφερθεί, ο κινητήρας είναι ελαστικός και επιτρέπει πρακτικές του τύπου "κουμπώνω μια τρίτη και την ξεχνάω". Πράγματι, η μοτοσικλέτα μπορεί να οδηγηθεί σχεδόν σαν scooter με μία μόνο ταχύτητα από τα 20 έως τα 120 χλμ. όσο υπάρχει μια ροή στην κίνηση. Βέβαια, μην περιμένετε να ξηλώσει την άσφαλτο στις χαμηλές στροφές, αυτές τις "χάρες" ο κινητήρας του Fazer 8 τις προσφέρει σε πιο υψηλές στροφές λειτουργίας. Ιδανικά ζυγισμένο, με τιμόνι που κόβει αρκετά και με ισχυρά φρένα που λειτουργούν γραμμικά και προοδευτικά (+ το πολύ καλό ABS), το Yamaha δεν πρόκειται να προβληματίσει στο κλεινόν άστυ. Εκτός πόλεως και με προορισμό μέρη που χρειάζονται διάσχιση κάποιας εθνικής οδού για να τα προσεγγίσει κανείς, το Fazer 8 αποδεικνύεται απολαυστικό. Οι ατελείωτες και βαρετές ευθείες γίνονται εύκολα παρελθόν, αφού η μοτοσικλέτα είναι ικανή να ταξιδεύει επί μακρόν με ταχύτητες λίγο κάτω και λίγο πάνω από τα 200 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας σε αυτήν την περίπτωση φορά τον supersport μανδύα του και χαίρεται ιδιαίτερα αν ο αναβάτης τον κρατά ψηλότερα από τις 6.000 σ.α.λ., όπου και αποδίδει πολύ καλά. Τυχόν ξεσπάσματα μέχρι τα κόκκινα και την τελική των 245 χλμ./ώρα (με την πρόφαση κάποιας -και καλά- δύσκολης προσπέρασης) είναι φυσικά ευπρόσδεκτα. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, διατηρώντας σε κάθε περίπτωση τη συνοχή του συνόλου, επιτρέποντας "το στρίβειν" στις παρατεταμένες, με ταχύτητες κοντά στην τελική. 
Σε ό,τι αφορά την άνεση, ο αναβάτης δεν θα έχει κανένα πρόβλημα ακόμα και σε πολύωρη παραμονή πάνω στο Fazer 8. Το φέρινγκ προφέρει ικανοποιητική προστασία (άντε οι απαιτητικοί να ζητήσουν μια κάπως ψηλότερη ζελατίνα), ενώ η σέλα, παρά το "σπαρτιάτικο" look της, αποδεικνύεται πολύ άνετη. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τη σέλα του συνεπιβάτη, της οποίας σημαντικότερο μειονέκτημα είναι η κλίση της προς τα εμπρός. Μπορεί οι χειρολαβές να είναι τοποθετημένες εργονομικά, γρήγορα όμως ο συνεπιβάτης θα κουραστεί στα χέρια, αφού χρειάζεται να βάζει συνέχεια δύναμη σε αυτά, προκειμένου να μην… κατρακυλήσει προς τον οδηγό. Για μέσα στην πόλη και σε μικρές διαδρομές δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά στο ταξίδι προετοιμαστείτε για πολλή γκρίνια! 
Μετά την εθνική, φτάσαμε και στον πολυπόθητο προορισμό μας, αυτόν με το στριφογυριστό δρόμο και την καλή άσφαλτο. "Βουρ" λοιπόν και το Fazer FZ8 δεν φαίνεται να δυσανασχετεί καθόλου, το αντίθετο μάλιστα! Όσο ο κινητήρας δουλεύει στην καλή του περιοχή, δηλαδή πάνω από τις 6.000 σ.α.λ., ο "εξακοντισμός" από στροφή σε στροφή γίνεται πολύ γρήγορα. Πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα δεν προβληματίζουν με την απόδοσή τους και όσο ο αναβάτης κινείται στα πλαίσια του "φακέλου πτήσης" που ορίζεται από τη συγκεκριμένη κατηγορία, η απόλαυση και η διασκέδαση είναι εγγυημένες. Ακόμη και η ανίχνευση των supersport ορίων δεν είναι απαγορευτική με το Fazer FZ8, αρκεί ο αναβάτης να ξέρει τι κάνει και να έχει επίγνωση τι κατηγορίας μοτοσικλέτα οδηγεί.
Η κατάταξη και η κατηγοριοποίηση των μοτοσικλετών στην εποχή μας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Νέοι κυβισμοί, μοντέλα με μια έκδηλη πολυμορφικότητα και με πολύπλευρο χαρακτήρα, που μπερδεύουν ακόμη και τον πιο ευφάνταστο μοτο-
Σταθερό και θετικό με super sport διάθεση

Η κατάταξη και η κατηγοριοποίηση των μοτοσικλετών στην εποχή μας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Νέοι κυβισμοί, μοντέλα με μια έκδηλη πολυμορφικότητα και με πολύπλευρο χαρακτήρα, που μπερδεύουν ακόμη και τον πιο ευφάνταστο μοτο-
Oι αναρτήσεις του Fazer μπορεί να μη ρυθμίζονται αλλά είναι σφιχτές και προβλέψιμες σε όλες τις ταχύτητες

Η κατάταξη και η κατηγοριοποίηση των μοτοσικλετών στην εποχή μας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Νέοι κυβισμοί, μοντέλα με μια έκδηλη πολυμορφικότητα και με πολύπλευρο χαρακτήρα, που μπερδεύουν ακόμη και τον πιο ευφάνταστο μοτο-
1. Σχεδίαση: Δύσκολα ξεχωρίζει κανείς το FZ8 από το FZ1 Fazer, αφού μοιράζονται την ίδια σχεδίαση και όχι μόνο.
2. Πλαίσιο: ¶λλο ένα στοιχείο που έχει μεταφερθεί από το FZ1 Fazer. Ένα από τα καλύτερα πλαίσια της κατηγορίας, άκαμπτο και με πολύ καλή γεωμετρία.
3. ¶νεση: Καλή προστασία, άνετη σέλα, "ανθρώπινη" στάση στο σώμα. Τα ίδια θα ίσχυαν και για το συνεπιβάτη, αλλά το τμήμα της σέλας που του αναλογεί είναι άβολο.
4. Φρένα: Κανένα πρόβλημα με τα φρένα, που αποδίδουν γραμμικά και προοδευτικά την ισχύ τους. Πολύ καλό επίσης και το ABS.
5. Κινητήρας: Ελαστικός και με ικανοποιητική ισχύ χαμηλά, αν και ο καλός του εαυτός βρίσκεται στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, όπου και αποδίδει με supersport τρόπο.
6. Αναρτήσεις: Δεν εντυπωσιάζουν με τα χαρακτηριστικά τους (το πιρούνι δεν ρυθμίζεται), ωστόσο, είναι ρυθμισμένες πολύ καλά για τη χρήση του Fazer 8.

 
 Μεσαίο all around… +!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ