net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Kid's Attack
RS 50
Βγαλμένο από τις πίστες Η street μοτοσικλέτα των 50 κυβικών της Aprilia μοιάζει να απέδρασε από κάποια πίστα. Μόνο τα φώτα και τα φλας φανερώνουν πως δεν πρόκειται για κάποια αγωνιστική κατασκευή. Ο όγκος της δεν προδίδει πως πίσω από τα καλοβαμμένα πλαστικά της κρύβεται ένα μοτεράκι 50 κ.εκ..
Εμφάνιση: Όπως Mille
Αιχμηρό και επιθετικό δείχνει το RS, είτε το κοιτάς, είτε βρεθείς πάνω στη σέλα του. Τα πλαστικά του διαθέτουν άριστη εφαρμογή και μνεία έχει δοθεί στον τομέα της βαφής τους. Οι χρωματικές του αποχρώσεις σε κόκκινο-μαύρο και λευκό- μαύρο με το έμβλημα της εταιρίας (λιοντάρι) σε εξέχουσα θέση πάνω τους. Τα διπλά φωτιστικά σώματα ταιριάζουν 'γάντι' με το αιχμηρό μούτρο. Τα φλας και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι led με διάφανο κρύσταλλο. Τον πίνακα οργάνων θα τον ζήλευαν πολλά μοντέλα της αγοράς. Αναλογικό στροφόμετρο που συνοδεύεται από ψηφιακό πίνακα με ενδείξεις για την ταχύτητα, διαθέτει 2 trip και χρονόμετρο! Το τελικό της εξάτμισης φωλιάζει κάτω από την ουρά που διαθέτει under-tray! Οι ζάντες αποτελούν αντιγραφή των OZ, αλουμινίου και είναι βαμμένες μπλε ελεκτρίκ!
Αναρτήσεις - Φρένα
300 Χιλιοστά! Οι αναρτήσεις του RS δε θα μπορούσαν να μην ακολουθούν το γενικό σύνολο της ιταλικής, μικρής μοτοσικλέτας. Μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ πίσω μονό αμορτισέρ που δέχεται ρυθμίσεις ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Το εμπρός φρένο είναι μία ακόμα αποκάλυψη. Ο θηριώδους διαμέτρου (για 50 κ.εκ μοτοσικλέτα) 300 χιλ δίσκος συνεργάζεται με διέμβολη δαγκάνα ακτινικά στηριγμένη! Πίσω υπάρχει δίσκος 188 χιλ. που ενεργοποιείται από δαγκάνα δύο αντικριστών εμβόλων. Τέλος, το κύκλωμα μεταφοράς των υγρών των φρένων είναι από σωληνάκια υψηλής πίεσης.
Πλαίσιο
Συμβατικές δοκιμασμένες συνταγές Το πλαίσιο του RX είναι κατασκευασμένο από ατσάλι. Περιμετρικό με δύο δοκούς που ενώνονται στο κάτω μέρος του με σωλήνες στρογγυλής διατομής. Εντυπωσιασμένοι από την ποιότητα των μικρών Aprilia περιμέναμε το πλαίσιο να είναι κατασκευασμένο από αλουμινίου, αλλά για άλλη μια φορά η λογική πρυτάνεψε υπέρ της λειτουργικότητας και του κόστους. Το ψαλίδι και αυτό με την σειρά του είναι ατσάλινο, αλλά με ποιοτικό τελικό φινίρισμα που θα ξεγελάσει.
Οδηγώντας
Ανεβαίνοντας πάνω στη σέλα του RS, το σώμα παίρνει μια άκρως αγωνιστική θέση. Η σέλα βρίσκεται ψηλά και τοποθετεί τον αναβάτη πάνω στη μοτοσικλέτα. Τα χέρια φορτίζουν αρκετά τα κλιπόνς, ενώ τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα πάνω και πίσω. Ο κινητήρας θα πάρει ζωή από το μαγικό κουμπάκι που θα κλείσει το ηλεκτρικό κύκλωμα της μίζας. Κάθε άνοιγμα του γκαζιού εκτινάσσει τη βελόνα του στροφόμετρου με τέτοια ευκολία, που αρχίζεις να αμφιβάλεις για την ύπαρξη στροφάλου. Το κιβώτιο διαθέτει κοντή κλιμάκωση και έτσι δίχως ιδιαίτερη προσπάθεια το RS κινείται στις υψηλές στροφές του κινητήρα, όπου και η καλή του περιοχή. Το κιβώτιο είναι μαλακό και δε θα διαμαρτυρηθεί στις “καρφωτές”. Οι αναρτήσεις δουλεύουν υποδειγματικά και ο πρώτος περιορισμός θα έρθει από τα ελαστικά, που λόγω του στενού τους προφίλ δεν επιτρέπουν ακραίες κλίσεις. Τα φρένα δουλεύουν ικανοποιητικά, αλλά όχι ακραία, γεγονός που θα φανεί χρήσιμο στους δρόμους της χώρας μας με την ελλιπή πρόσφυση.
¶ριστη οδηγική συμπεριφορά και κορυφαία περιφερειακά συνθέτουν το νέο RS.
Πανέμορφο πάνελ. Διαθέτει και χρονόμετρο!

 
 Aprilia RS 50 - RX 50 - SX 50
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
RS 50
RX 50


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ