Τιµή: Τιµή: 16.835
ευρώ (12.995 + 3.840)
(+) Πλήρης εξοπλισµός
(-) Μερικά επιπλέον κιλά
Όταν το 2012 η Suzuki παρουσίασε το νέο V-Strom 1000,
χρησιµοποιώντας ως βάση το προϋπάρχον µοντέλο, όλα άλλαξαν, από το πλαίσιο και
τις αναρτήσεις ως τον κινητήρα. Επιλέγοντας συνειδητά να αποφύγει τις ηλεκτρονικές µάχες των
εξοπλισµών, προσφέρει µια µοτοσυκλέτα µε τα απολύτως απαραίτητα: ABS και
Traction Control. Για πολύ κόσµο αυτά είναι κάτι παραπάνω από αρκετά, και
ουδόλως πειράζει που πρέπει ακόµη να καταφύγει κανείς σε κατσαβίδια για να
ρυθµίσει αναρτήσεις.
Η πολυτέλεια συστηµάτων όπως οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις
φορτώνει την τσέπη του πελάτη µε κάµποσα χρήµατα. Το V-Strom 1000, από την
άλλη, κοστολογείται στο χαµηλότερο όριο της κατηγορίας, προσφέροντας µια
πληρέστατη και άκρως αποτελεσµατική µοτοσυκλέτα. Τώρα η Suzuki µας προσφέρει µια οπτική προς την πολυτέλεια,
ωστόσο αντί να φορτώσει επιπλέον κόστος σε κουµπιά και ηλεκτρονικές πλακέτες,
το προσθέτει σε εξαρτήµατα που θα τα δούµε µε το µάτι και θα τα χαρούµε στην
πράξη. Η µοτοσυκλέτα της δοκιµής δεν είναι ένα επίσηµο ταξινοµηµένο
µοντέλο, είναι ένα έκθεµα µε τον κατάλογο after market αξεσουάρ της Suzuki, µε
πράγµατα συνολικής αξίας 3.840 ευρώ.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr