Τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου, η BMW Motorrad παρουσίασε την αγωνιστική της ομάδα για το πρωτάθλημα WSBK (BMW Motorrad GoldBet SBK), τρεις εβδομάδες πριν την έναρξη της σεζόν του 2013.
Η BMW αλλάζει το σχήμα με το οποίο συμμετέχει στο πρωτάθλημα WSBK, και δεν θα συμμετέχει πλέον με δύο ομάδες και τέσσερις αναβάτες, όπως έκανε το 2012, αλλά με μία ομάδα και με δύο πιλότους. Σε αυτή την ομάδα, η BMW Motorrad Ιταλίας έχει αναλάβει πλέον τα ηνία, αλλά και την εξέλιξη του πλαισίου της μοτοσικλέτας. Τα μηχανικά και τα ηλεκτρονικά μέρη της S 1000 RR όμως, εξελίσσονται από τη BMW Motorrad στο Μόναχο.
Ο Marco Melandri, ο μεγάλος άτυχος της σεζόν του 2012, αρχίζει τη δεύτερη σεζόν του με την ομάδα, με ένα νέο αναβάτη να του κάνει παρέα στα pits της BMW. Ο Βρετανός Chaz Davies, πρωταθλητής Supersport 2011, αναβάτης που πέρυσι εντυπωσίασε με την απόδοση του καβάλα στη μοτοσικλέτα της περιφερειακής Aprilia, είναι για φέτος ομόσταυλος του Melandri. Ας ρίξουμε μια ματιά και στους ανθρώπους της ομάδας, πέρα από τους δύο αγωνιζόμενους. Ο Ιταλός Andrea Buzzoni έχει την ευθύνη του project Superbike. Στη θέση του Τεχνικού Διευθυντή της BMW Motorrad Motorsport βρίσκεται ένας Γερμανός, ο Stephan Fischer. Και ο κύριος χορηγός της ομάδας είναι η GoldBet.
Κατά την παρουσίαση της ομάδας, ο πρόεδρος της BMW Motorrad, Stephan Schaller δήλωσε μεταξύ άλλων: «το 2012 ήταν μακράν η πιο πετυχημένη χρονιά μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK. Με έξι νίκες, 18 βάθρα, 6 ταχύτερους γύρους, μια δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, και τον τίτλο στο Πρωτάθλημα Superstock 1000, η BMW Motorrad καθιερώθηκε ως μια από τις κορυφαίες ομάδες της διοργάνωσης. Παίρνοντας τη δυνατή αυτή θέση ως βάση, αλλάξαμε τη δομή μας για την επόμενη σεζόν. Οι στόχοι μας τώρα είναι να παραμείνουμε στις κορυφαίες ομάδες και για τα επόμενα χρόνια, και να κατακτήσουμε όσες περισσότερες νίκες και βάθρα είναι δυνατόν.»
Ο Andrea Buzzoni, Γενικός Διευθυντής της BMW Motorrad WSBKδήλωσε: «δυο πολύ έμπειρες ομάδες, που έχουν δείξει στο παρελθόν πόσο δυνατές και επαγγελματικές είναι, συγχωνεύθηκαν σε μία ομάδα. Για να είμαστε επιτυχημένοι όμως στο πρωτάθλημα, χρειαζόμαστε δυνατούς αναβάτες, και μια εκπληκτική μοτοσικλέτα–και τα έχουμε όλα, με τον Marco, τον Chaz και την S 1000 RR.»
Κι οι αναβάτες; «Αυτή τη χρονιά, θέλω να ανεβάσω την απόδοση μου, και να μην κάνω τα ίδια λάθη που έκανα το 2012, ανεβαίνοντας συχνότερα στο βάθρο», δήλωσε ο Marco Melandri, ενώ ο Chaz Davies είπε: «Είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα, αφού είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε εργοστασιακή ομάδα. Στόχος μου είναι να τερματίσω τη χρονιά μέσα στους πρώτους πέντε αναβάτες!»
Οι Βαυαροί και Ιταλοί τεχνικοί εξέλιξαν περαιτέρω τη BMW S 1000 RR, κατά τη διάρκεια του Χειμώνα, και την προσάρμοσαν στα νέα δεδομένα των τροχών 17 ιντσών που θα φοράνε υποχρεωτικά οι μοτοσικλέτες του πρωταθλήματος για το 2013.
Τέλος, η BMW θα συνεχίσει να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superstock 1000, στο οποίο κέρδισε τον τίτλο τόσο το 2010 όσο και το 2012. Οι αναβάτες της ομάδας για το 2013, θα είναι ο Γάλλος Sylvain Barrierκαι ο Greg Gildenhuys από τη Νότια Αφρική.