Το νέο Runner φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα καινούργιο κεφάλαιο στην πλούσια αυτή ιστορία, διατηρώντας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που καθιέρωσαν τα προγενέστερα μοντέλα στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού, γεγονός που καθιστά την επιτυχία του σχεδόν εξασφαλισμένη! Η βασική αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν προέρχεται από τη χωρητικότητα των προσφερόμενων κινητήρων. Αφού αμφιταλαντεύτηκε αρκετά τα προηγούμενα χρόνια μεταξύ δίχρονων και τετράχρονων μοτέρ με χωρητικότητα από 50 μέχρι και 200 κ.εκ., το Runner “αποφάσισε” τελικά τι είναι αυτό που θέλει, και στο εξής θα διατίθεται σε 50 δίχρονα (μία έκδοση με ψεκασμό και μία με καρμπιρατέρ) και σε 125 τετράχρονα κυβικά. Η φιλοσοφία κατασκευής έχει παραμείνει ανέπαφη στο πέρασμα των χρόνων και το νέο Runner συνεχίζει να στοχεύει σε νεανικό κατά βάση κοινό, που επιθυμεί ένα scooter δυνατό, με sport εμφάνιση και οδική συμπεριφορά που να προσεγγίζει εκείνη των “πραγματικών” μοτοσικλετών. Για να τονιστεί, μάλιστα, η sport πλευρά του χαρακτήρα του, η παρουσίαση δεν έγινε σε δημόσιο δρόμο, όπως συνηθίζεται για τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας, αλλά σε μια όμορφη πίστα στο Vairano της Ιταλίας. Όλα τα χαρακτηριστικά του «δρομέα» βρίσκονται στο τεύχος (18/9) του Moto Τρίτη.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr