ΒΜW: Oι άξονες μετάδοσης πλέον θέλουν αντικατάσταση

ΒΜW: Oι άξονες μετάδοσης πλέον θέλουν αντικατάσταση

Αφορά τα 1200, 1250 και 1300 GS. Η αντικατάσταση θα γίνεται κάθε 60.000 χλμ. για τα 2 πρώτα και κάθε 80.000 χλμ. για την 1300. Δωρεάν για τους κατόχους των 1200 και 1250, όμως όσοι έχουν την 1300 θα πληρώουν κανονικά. Η BMW λέει ότι δεν θα επηρεάσει άλλα της μοντέλα

Ο άξονας τελικής μετάδοσης δεν είναι κάτι νέο στην BMW. Μάλιστα η πρώτη BMW με τέτοιο σύστημα τελικής μετάδοσης από τη Βαυαρική εταιρεία κύλησε τις ρόδες της έξω από το εργοστάσιο το 1923 και επρόκειτο για την R 32. Από τότε η BMW έχει χρησιμοποιήσει σε αμέτρητα μοντέλα άξονα, με το σκεπτικό ότι χρειάζεται ελάχιστη συντήρηση και η διάρκεια ζωής του είναι φαινομενικά αιώνια.

Τώρα όμως, η BMW αναφέρει ότι τα μοντέλα R 1200 GS και R 1250 GS (αφορά τα μοντέλα από το 2013 και μετά), καθώς και το ολοκαίνουριο R 1300 GS πλέον θα χρειάζεται να αλλάξουν τον άξονα ανά κάποια χιλιόμετρα.

Συγκεκριμένα, η BMW αναφέρει ότι ο έλεγχος καλό θα ήταν να γίνεται κάθε 20.000 χιλιόμετρα (αν και τονίζει ότι αυτό έγκειται στην διακριτική ευχέρεια του ιδιοκτήτη), ενώ η αλλαγή θα έρχεται κάθε 60.000 χιλιόμετρα για τα 1200 και 1250 GS. Όσον αφορά την 1300 GS, η αλλαγή άξονα θα συντελείται κάθε 80.000 χιλιόμετρα.

Εδώ έρχεται το «περίεργο» σημείο. Σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, η BMW αποφάσισε να κάνει αυτή την αλλαγή δωρεάν για τους κατόχους των R 1200 και 1250 GS, αλλά όχι για τους κατόχους της νέας R 1300 GS, με τον άξονα αυτή τη στιγμή να κοστίζει σαν ανταλλακτικό λίγο πάνω από 800 ευρώ. ¶ρα μιλάμε για ένα κόστος 900-1000 ευρώ στον κάτοχο της νέας 1300 GS κάθε 80.000 χιλιόμετρα.

Σύμφωνα πάντα με την BMW, αυτή η αλλαγή στην συντήρηση δεν θα επηρεάσει άλλα μοντέλα της γκάμας της.